Railroads Online!

Plaats hier alle onderwerpen die betrekking hebben op train simulators zonder eigen categorie.
Plaats reactie
Stoom_Machinist
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 apr 2020, 22:38
3
Gegeven waarderingen: 111 keren
Ontvangen waarderingen: 27 keren

Railroads Online!

Bericht door Stoom_Machinist »



Railroads Online - Build and run your dream railroad through an huge Open World!
Play exciting Online Multiplayer sessions with your friends or create your very own Singleplayer experience!

Build tracks, switches, turntables, trestles and more to traverse forrests, planes, rivers, and canyons.
Build stations, yards and other infrastructure along your routes to service your trains with fuel, water and sand.

Interact with regulators, valves, brakes, couplers and many more features in first person to drive your vehicles.

Transport goods like logs, ores, coal, oil and various other freight for a broad variety of industries to earn capital.
Invest, upgrade and customize your rolling stock and routes.

Enjoy the realistic railroad physics system: Railroads Online uses the advanced UnrealEngine physics system to achieve a very realistic railroading experience.
Suited for arcade- and simulator friends alike!

SYSTEM REQUIREMENTS
MINIMUM:
OS: Windows 7
Processor: AMD Ryzen 3 / Intel Core i3
Memory: 4000 MB RAM
Graphics: 2000MB Graphics Memory
DirectX: Version 10
Storage: 6000 MB available space

RECOMMENDED:
OS: Windows 10
Processor: AMD Ryzen 5 / Intel Core i5
Memory: 8000 MB RAM
Graphics: 6000MB Graphics Memory
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6000 MB available space



Persoonlijk:
Ziet er veel belovend uit, als stoomliefhebber eindelijk een simulator/game die dit durft aan te pakken en stoomloks maakt, ik heb begrepen uit een live stream dat men 70 stoomloks in de planning hebben staan: https://www.youtube.com/watch?v=MgmcE5TSrfc&t=3s
Ook dat men de Climaxen en Shay locomotieven al in de game hebben vind ik persoonlijk Geweldig, Combineert goed met bosbouw en hellingen overwinnen met een sleep wagens met boomstammen.

Voor die gene die niet weten wat een Climax of een Shay is: https://www.youtube.com/watch?v=0DlSjur6iOk
Kort gezegd zijn het de 4x4's of Jeep's in den rijk der stoomlocomotieven.

TSW 2 hoeft men geen stoomloks te verwachten, zij leggen helaas hun prioriteiten ergens anders wat een enorme terleurstelling is voor mij en bovendien verteld men ons iedere keer dat er moeilijkheden zijn om een stoomlok te maken is voor mij nu wel een broodje aap verhaal om het netjes te zeggen, de makers van Railroads Online! laten het wel zien dat het kan in Unreal Engine, al maken ze geen gebruik van Simugraph van Dovetails, en waarschijnlijk ligt daar het probleem.
Railworks is tot nu toe het beste geweest met stoomlocomotieven en zal dat een tijdje blijven, maar met Railroads Online! zou dat wel eens kunnen veranderen.

Wie gaat er een NL server maken voor deze leden? :sunglasses:
Oh en had ik al verteld dat je tot en met 64 mensen online kan spelen? :checkmark:
Deze gebruikers waarderen Stoom_Machinist voor dit bericht:
rommy136

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 636
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 722 keren
Contacteer:

Re: Railroads Online!

Bericht door Rubku_NL »

Nu verkrijgbaar op steam!
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
Stoom_Machinist
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

RudolfJan
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2020, 13:13
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Railroads Online!

Bericht door RudolfJan »

TSW2 krijgt op 31 mei zijn eerste stoomroute, dus niks broodje aap.

Toch is Railroads Online ene mooie aanvulling. De gameplay is behoorlijk anders, je krijgt een wereld en je moet zelf je netwerk leggen. Dat valt nog niet mee, maar de drempel is wel ene stuk lager dan bij bijvoorbeeld TrainSimulator.
Het spel heeft voorlopig ene focus op Amerikaans smalspoor, je kunt solo spelen of met ene team. Volgens mij is het beide leuk om te doen.

Op 20 mei komt er ene belangrijke update, waardoor het veel makkelijker wordt om spoor te leggen.
Het is niet iets voor iedereen en omdat het nog in ontwikkeling is, is het nog wat beperkt. De ontwikkelaars laten wel vallen dat een workshop mogelijk de volgende prioriteit wordt.
Deze gebruikers waarderen RudolfJan voor dit bericht (totaal 2):
SkylinesBuilderStoom_Machinist

Stoom_Machinist
Berichten: 45
Lid geworden op: 13 apr 2020, 22:38
3
Gegeven waarderingen: 111 keren
Ontvangen waarderingen: 27 keren

Re: Railroads Online!

Bericht door Stoom_Machinist »

TSW2 krijgt op 31 mei zijn eerste stoomroute, dus niks broodje aap.
Klopt, valt nog te bezien hoe ze het hebben aangepakt..... ik verwacht niet veel goeds, als het wel positief is kan het dus alleen maar meevallen.
Wel jammer dat je niet online kan samen spelen, juist bij een stoomlok wordt het uitdagend om samen te werken als stoker en machinist.
Het spel heeft voorlopig ene focus op Amerikaans smalspoor, je kunt solo spelen of met ene team. Volgens mij is het beide leuk om te doen.
In een recente melding op hun discord server hebben ze aangekondigd dat men nu ook naar niet Amerikaanse continent/land kijkt maar juist ook op andere continenten/landen, daarbij wordt ook gekeken naar verschillende spoorbreedtes.
Ook hebben ze aangekondigd dat er een workshop content komt zodat derde partijen ook hun creaties kunnen maken en laten zien/rijden in Railroads Online!
Dus een RTM tram is mogelijk met bijhorende assets en map. :wink:

al met al positieve ontwikkelingen bij Railroads online met het oog op derde partijen, dat zie je helaas niet terug in TSW2, daarmee vallen ze bij mij echt af, hoe mooi en goed het ook in elkaar zit.

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Overige Train Sims”