Welkom op DutchSims!

In dit forum vind je alle mededelingen van deze website.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 263 keren
Contacteer:

Welkom op DutchSims!

Bericht door Rob Jansen »

DutchSims is opgezet voor en door de community met onze hobby van simulatiegames in het midden van alles.

Samen met het team van vrijwilligers welke bekend staan binnen de community als route-, scenariobouwers, streamers en meer is deze website opgezet en beschikbaar voor iedereen om een plek te hebben om met z'n allen samen onze favoriete hobby uit te voeren, aan de hand van nieuwe routes, scenario's, objecten voor Train Simulator voornamelijk maar ook een plek bied voor andere simulaties welke populair zijn.

Deze website bevat diverse pagina's zoals de Portal, Forum, Downloads en diverse extensies.
  • Op de Portal vind je een overzicht van alle nieuwe topics, diverse links naar websites en het laatste nieuws.
  • Het forum is waar het om draait, je kunt deelnemen in discussies en het volgen van voortgang van diverse routes, vragen stellen mocht je ergens niet uitkomen.
  • Onderaan het forum (en de link bovenin) vind je de downloads die wij als DutchSims aanbieden, het enige wat je wel nodig hebt is een gratis account op deze website.
We hebben ook diverse extensies zoals een bestandsuploader voor de uploads die doet naar onze website voor in de download sectie en een afbeeldingsuploader waar je afbeeldingen kunt uploaden en vervolgens kunt plaatsen in berichten die je kunt plaatsen in de topics.
Beide opties zijn zowel bovenin als op de plaatsingspagina te vinden.

De website wordt ontwikkeld en onderhouden door het DutchSims team bestaande uit een aantal moderatoren die jullie allemaal vast al wat zeggen, om alle downloads jullie aan te bieden hebben wij een download team welke jullie uploads behandelen en natuurlijk jullie als community om elkaar te helpen met oplossen van problemen, het delen van kennis en het allerbelangrijkste, plezier hebben in de hobby die wij allemaal delen!

Om alles een beetje in goede banen te begeleiden hebben wij wel een aantal huisregels om ervoor te zorgen dat iedereen zich welkom voelt op onze website. Vergeet niet deze even door te lezen (je kunt de regels altijd vinden in het menu).

Sociale Media
DutchSims is ook te vinden op diverse Social Media!

Twitter, Instagram en Facebook.

Veel plezier en nogmaals welkom op DutchSims!
~~Het team van DutchSims
Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht:
ludmilla
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 263 keren
Contacteer:

Re: Welkom op DutchSims!

Bericht door Rob Jansen »

Voor welke games kan ik terecht op DutchSims?

De focus van deze website is vooral gericht op de Train Simulation met o.a. Train Simulator 20xx en Train Sim World 20xx van Dovetail Games.

Maar wij bieden ook plek aan voor diverse andere games waarvan je natuurlijk screenshots mag plaatsen, topics met vragen kunt aanmaken en veel meer.
We hebben deze games op een overzichtelijke manier hieronder neergezet, gecategoriseerd in soorten games. de meest bekende versies zijn opgenomen in dit overzicht.

Trein Simulatie:
  • Derail Valley
  • ZUSI 3
  • Diesel Railcar Simulator
  • Trainz
  • Microsoft Train Simulator (MSTS) / OpenRails (OR)
Bus Simulatie:
  • Bus Simulator 2016
  • Bus Simulator 2018
  • Fernbus Simulator
  • Tourist Bus Simulator
  • OMSI 2
Truck Simulatie:
  • American Truck Simulator
  • Euro Truck Simulator 2
Flight Simulatie:
  • Microsoft Flight Simulator X
  • Flight Sim World
  • X-Plane 10
  • X-Plane 11
  • Prepar3D v4
Er zijn natuurlijk meer games dan hier benoemd, zolang ze in een simulatie categorie vallen die hierboven genoemd is is het geen enkel probleem :)
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
john4519
Berichten: 44
Lid geworden op: 05 apr 2020, 14:05
3
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 13 keren

Re: Welkom op DutchSims!

Bericht door john4519 »

mischien een idee om Farming simulator er bij te zetten die game word ook veel gespeelt

Gebruikersavatar
joukie
Donateur
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 feb 2021, 15:09
3
Locatie: Soest
Gegeven waarderingen: 167 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Re: Welkom op DutchSims!

Bericht door joukie »

Hallo,

Bij mij doet de afbeeldingsuploader het niet goed. Druk op de bewuste knop en zoek dan de foto en dan verzenden en dan moet ik weer inloggen en dat doet hij niet.

Gr.Sjouk

Gebruikersavatar
joukie
Donateur
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 feb 2021, 15:09
3
Locatie: Soest
Gegeven waarderingen: 167 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Re: Welkom op DutchSims!

Bericht door joukie »

Sorry is inmiddels opgelost.

Gr.Sjouk

Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”