Tijdje weggeweest…

Toch even over wat anders hebben dan treinen? Plaats het hier.
Paulvanuf
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
2
Gegeven waarderingen: 19 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Tijdje weggeweest…

Bericht door Paulvanuf »

Afgelopen jaren druk geweest met (heli)vliegen in msfs20 en 24, maar nu op vakantie, onder een boom, weer terechtgekomen op DS.
Wat een mooie routes en scenario’s tref ik hier aan. Echt veel complimenten voor al die leden die al deze content maken en onderhouden. Maar vooral veel dank dat wij als gebruikers hiervan mogen genieten.
Op het - niet zo snelle - wifi van dit kampeerterrein begonnen met dl van Randstad West en toebehoren op m’n laptop. TS Steam stond er gelukkig al op met al m’n gekochte content, behalve die van ChrisTrains natuurlijk.
En dat alles vanmorgen geïnspireerd door een YT van KoploperMau. Mooie club dit…
Groet, Paul
Deze gebruikers waarderen Paulvanuf voor dit bericht (totaal 7):
Rubku_NLJopkeRcA51jpvdveermkasthijsNegenjoukie

Paulvanuf
Berichten: 38
Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
2
Gegeven waarderingen: 19 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: Tijdje weggeweest…

Bericht door Paulvanuf »

Nou, even een tussenberichtje...
Inmiddels drie routes van hier naar mn vakantie laptop gehaald; Randstad West, 't Groene Hart en De Limburgse Spoorlijnen.
Met de documentatie erbij was het gemakkelijk om alle benodigde inhoud te downloaden. Heel wat anders dan een aantal jaar geleden. Echt heelp fijn.
En dank aan beheerders en gebruikers die mijn vragen hebben beantwoord 'onderweg'.
Fijne herstart!!!
Deze gebruikers waarderen Paulvanuf voor dit bericht (totaal 4):
joukieRubku_NLKcalk_04rommy136

Terug naar “Praathoek”