Neem eens een kijkje in jullie Locoswap temp map:
.......\Railworks\LocoSwap\temp
en verbaas je er over hoe groot die map kan worden en deze zonder meer leeg gemaakt kan worden!
Jammer dat dit niet automatisch ingebakken zit in het programma want nu moet je er bij toeval achter komen dat al deze bestanden gewoon ruimte innemen en geheel overbodig zijn.
LocoSwap
-
Frison
- 6
- Gegeven waarderingen: 1639 keren
- Ontvangen waarderingen: 9616 keren
LocoSwap
- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 2):
- Treintje • ldjtje
-
Telefunken
- 5
- Gegeven waarderingen: 16 keren
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: LocoSwap
Ja, .bin files moeten tijdelijk leesbaar gemaakt worden als .xml files.
TS-Tools doet dat ook, maar ruimt bij het afsluiten alle temp files ook weer op.
Corrupte .bin files echter worden soms weleens opgeblazen tot 4 GB .xml files en daarop loopt TS-Tools vast en moet je het zelf opruimen.
Goede suggestie. Maar LocoSwap wordt volgens mij ook niet meer actief verder ontwikkeld?
TS-Tools doet dat ook, maar ruimt bij het afsluiten alle temp files ook weer op.
Corrupte .bin files echter worden soms weleens opgeblazen tot 4 GB .xml files en daarop loopt TS-Tools vast en moet je het zelf opruimen.
Goede suggestie. Maar LocoSwap wordt volgens mij ook niet meer actief verder ontwikkeld?
-
MichaelO
- 6
- Gegeven waarderingen: 563 keren
- Ontvangen waarderingen: 527 keren
Re: LocoSwap
Bij mij wordt de temp folder leeggemaakt zodra ik LocoSwap opnieuw opstart, het zit dus wel degelijk ingebakken. Hooguit jammer dat het pas gebeurt zodra de software opnieuw gestart is.
LocoSwap staat bij mij overigens niet in de Railworks Folder maar in "C:\Rail Utilities\LocoSwap", misschien dat daar nog verschil in zit?
LocoSwap staat bij mij overigens niet in de Railworks Folder maar in "C:\Rail Utilities\LocoSwap", misschien dat daar nog verschil in zit?