Oorlog in Oekraïne

Toch even over wat anders hebben dan treinen? Plaats het hier.
Gesloten
Gebruikersavatar
Danddddzzz
Berichten: 151
Lid geworden op: 22 jun 2020, 13:59
3
Locatie: Limburg
Gegeven waarderingen: 80 keren
Ontvangen waarderingen: 32 keren

Oorlog in Oekraïne

Bericht door Danddddzzz »

Donderdag om 4:00 uur Poolse tijd, is Rusland Oekraïne binnengevallen. Ik weet dat sommigen denken dat wij als community niks daarmee te maken hebben, maar ik zou graag iedereen willen verzoeken om zijn/haar steun uit te spreken voor onze vrienden, onze buren.



Dit is waarschijnlijk niet alleen een invasie van Oekraïne, maar als dit afgelopen is ben ik bang dat dan landen als Letland en Estland zullen worden aangevallen. Daarna zal Polen volgen, misschien Duitsland en wij, Nederland.



Ik geef toestemming aan de moderators dat als ik de forum regels overtreed met dit topic om het te verwijderen en met mij via PM contact op te nemen.



Geef je mening over deze zaak, ik zal niemand bekritiseren over zijn/haar mening, maar ik vind dat Rusland geen recht heeft om Oekraïne binnen te vallen.

Het geluk is dat de Oekraïners zich fel verzetten, maar ik ben bang dat dit ook niet meer lang gaat doen. De Russen hebben nu Tjernobil in handen.



Edit: Het ergste is dat Oekraïne niet alleen wordt aangevallen via land, maar ook over zee en in de lucht. Ze worden ook zowel vanuit Rusland als Wit-Rusland/Belarus. Ze gaan moordend door het land en proberen nu de oude fabriek Tsernobil, de reactor die in de koude oorlog explodeerde te veroveren.
Deze gebruikers waarderen Danddddzzz voor dit bericht:
johny67
Geniet altijd van het leven en van de ritten die je maakt.
Always enjoy life and enjoy the services you drive.

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren
Contacteer:

Re: Oorlog in Oekraïne

Bericht door Rob Jansen »

Statement van DutchSims over deze situatie:

Wij als DutchSims zijn op de hoogte van zaken die er spelen in de wereld en met name op dit moment over de verschrikkelijke dingen die spelen in Oekraïne. Echter legt onze website de focus op simulatiegames en zijn wij geen plek voor politieke uitingen en statements. Andere platforms zijn meer geschikt voor deze discussies. DutchSims houdt zich hierin afzijdig en wil neutraal blijven.
Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht (totaal 13):
FrisonClipmeneernlDanielNielsB_joukiejpvdveermkasthijsDanddddzzzMarc D.Christian983 en 3 andere gebruikers
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gesloten

Terug naar “Praathoek”