Marklin schreef: ↑06 okt 2022, 09:40
Treintje schreef: ↑05 okt 2022, 14:28
Dit onderwerp heb ik al enige tijd geleden al gemeld. Helaas is daar nooit op gereageerd.
Hmm, waar zou dat geweest kunnen zijn?, wellicht niet bij DS iig.
Heb nog gezocht met de zoek functie maar kon niets vinden, ook niet in de 17 geplaatste berichten van jou.
klopt, ik had een PM naar een admin gestuurd met het idee dat deze admin daar misschien iets over wilde schrijven.
Waarschijnlijk heb je niet op de link bij
https://dutchsims.nl/viewtopic.php?p=12827#p12827 geklikt. Daar wees ik er ook al op.
Bovendien heb jij je daar zelfs ook nog mee bemoeid omdat de eerdere link niet werkte!!
PS. Volgens methode 1 zou de grootte van uw wisselbestand idealiter minimaal 1,5 keer uw fysieke geheugen en maximaal 4 keer het fysieke geheugen moeten zijn om de stabiliteit van het systeem te garanderen. Stel dat uw systeem 8 GB RAM heeft. U kunt uw minimale wisselbestandsgrootte berekenen met deze vergelijking: 8 GB x 1,5, en uw maximale wisselbestandsgrootte met deze: 8 GB x 4. De totalen zouden respectievelijk 12 GB en 32 GB RAM zijn. Windows heeft de cijfers in MB nodig in plaats van GB en gebruikt de binaire interpretatie voor schijfcapaciteit, dus vermenigvuldig ze met 1024. In het dialoogvenster moet u de instellingen invoeren als 12.288 MB en 32.768 MB.
Als je hier ook nog punt 3 zou toepassen door begin grootte gelijk als de maximale grootte te maken dan zou dat ook beter zijn voor een SSD schijf.
3. (ingekort) Door de minimale en maximale groottes gelijk te maken, maakt u effectief een vast wisselbestand dat nooit van grootte verandert en minder snel gefragmenteerd raakt.