Gebruikersnaam veranderen

Toch even over wat anders hebben dan treinen? Plaats het hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
luckytrain
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2022, 11:15
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Gebruikersnaam veranderen

Bericht door luckytrain »

Hoihoi,

Ik had een klei vraagje. Is het mogelijk om je gebruikersnaam te veranderen? Ik heb de hele site doorgespit maar niet gevonden. Ook heb ik geprobeerd om een nieuw account aan te maken maar dat kan niet met hetzelfde e-mailadres. Ik hoop hier antwoord op te kunnen krijgen.

Groet Luckytrain

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 111 keren
Ontvangen waarderingen: 285 keren
Contacteer:

Re: Gebruikersnaam veranderen

Bericht door Koplopermau »

Hoi Luckytrain,

Ja, het is mogelijk je gebruikersnaam te veranderen. Echter doen wij dit nooit, omdat we anders elke week 20 gebruikersnamen kunnen gaan lopen aanpassen. Dat is niet de bedoeling en daar willen we ook niet aan. We vragen je dan ook om één keer een gebruikersnaam te kiezen en daar bij te blijven. Zoals bijvoorbeeld op Discord zelf je gebruikersnaam wijzigen kan niet en daar gaan we ook niet aan beginnen.

Je kan een moderator of admin een bericht sturen met een verzoek, als dat gehonoreerd wordt krijg je vanzelf PB van ons terug dat je gebruikersnaam gewijzigd is. Nogmaals: Het is niet de bedoeling regelmatig je gebruikersnaam aan te gaan lopen passen, dus denk goed na over je gebruikersnaam!

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Praathoek”