Koplopermau

Toch even over wat anders hebben dan treinen? Plaats het hier.
Gesloten
Hans Weverling
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
3
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

Koplopermau

Bericht door Hans Weverling »

Leuk scenario Roosendaal - Dordrecht met ICM Olympic. Bedankt Koploperm(w)au(w) en ook nog met mijn favoriete trein!
Deze gebruikers waarderen Hans Weverling voor dit bericht:
Koplopermau

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 300
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 110 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

Re: Koplopermau

Bericht door Koplopermau »

Bedankt voor je feedback, Hans, maar ik weet niet of dit wel het juiste forum is. :joy: :halo:
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Hans Weverling
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
3
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

Re: Koplopermau

Bericht door Hans Weverling »

Dat weet ik ook niet maar ik zou wel graag willen weten waar dit wel kan want ik wil gewoon de gelegenheid hebben om te zeggen wat ik er van vind of niet vind. Bij SimTogether is die mogelijkheid er wel. Dan kan je onder de betreffende route of scenario je mening geven en dat wordt erg op prijs gesteld!
Met een vriendelijke groet,
Hans

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 360 keren

Re: Koplopermau

Bericht door RemkoH »

Koplopermau schreef:
12 mei 2020, 00:00
Bedankt voor je feedback, Hans, maar ik weet niet of dit wel het juiste forum is. :joy: :halo:
Hans Weverling schreef:
12 mei 2020, 00:43
Dat weet ik ook niet maar ik zou wel graag willen weten waar dit wel kan want ik wil gewoon de gelegenheid hebben om te zeggen wat ik er van vind of niet vind. Bij SimTogether is die mogelijkheid er wel.
Er is bewust voor gekozen om de downloads gesloten te houden. De gehele website, inclusief de downloads, is gebouwd op forumsoftware. Dat biedt niet de mogelijkheid om feedback toe te voegen zonder dat de download zelf in no-time zou ondersneeuwen.

De meeste route-, asset- en scenariobouwers hebben wel een eigen topic op het forum waar ze voortgangen delen. Daarin kan feedback als reactie geplaatst worden.

Bij gebrek aan een scenario topic van Koplopermau heb ik dit verplaatst naar de Praathoek.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


jpvdveer
Berichten: 271
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
3
Gegeven waarderingen: 86 keren
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: Koplopermau

Bericht door jpvdveer »

Misschien dan een idee om standaard een link naar het relevante feedback topic (voor zover aanwezig - wellicht zou het verplicht moeten zijn?) op de betreffende downloadpagina toe te voegen?

Hans Weverling
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
3
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

Re: Koplopermau

Bericht door Hans Weverling »

Helemaal eens met jpvdveer.

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 360 keren

Re: Koplopermau

Bericht door RemkoH »

jpvdveer schreef:
12 mei 2020, 08:21
Misschien dan een idee om standaard een link naar het relevante feedback topic (voor zover aanwezig - wellicht zou het verplicht moeten zijn?) op de betreffende downloadpagina toe te voegen?
Verplicht wordt het zeker niet.
Makers die graag feedback willen ontvangen hebben mogelijkheden genoeg om andere gebruikers dit aan te kunnen bieden.
Inderdaad door bijvoorbeeld een link te plaatsen naar hun topic op het forum.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Re: Koplopermau

Bericht door MarkA »

Als aanvulling op wat RemkoH al zei:

Als teamleden hebben we er voor gekozen om voor onze eigen scenario's een scenario topic te maken waarin je feedback, aanvullingen of andere zaken kwijt kunt. Mogelijk zullen enkele leden die bij ons scenario's uploaden dit voorbeeld gaan volgen maar verplicht stellen gaan we niet doen.

De rede hiervoor is dat veel mensen het weliswaar leuk vinden scenario's te maken maar het schrijven van handleidingen, opzoeken van de benodigdheden en het maken van een downloadpagina totaal niet. Om bij deze groep dan ook nog verplicht te stellen een forumtopic te openen en bij te houden is iets wat we niet moeten willen, vandaar dat het maken van een scenariotopic optioneel is en blijft :smile:
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

jpvdveer
Berichten: 271
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
3
Gegeven waarderingen: 86 keren
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: Koplopermau

Bericht door jpvdveer »

Duidelijk! Wel is het belangrijk om hier niet alleen het perspectief van de makers maar ook dat van de gebruikers in het oog te houden. Voor mij is het kunnen lezen van commentaar van anderen, maar ook het zelf achter kunnen laten van feedback, een belangrijk criterium om een bepaald scenario al dan niet te downloaden. Misschien ben ik als rail-sim.de gebruiker een beetje verwend, maar de meeste internationale sites bieden deze mogelijkheid.

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 300
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 110 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

Re: Koplopermau

Bericht door Koplopermau »

Voortaan mogen jullie terecht in mijn eigen topic voor feedback op scenario's!

Mocht er nog feedback zijn over de website (zoals een scenario gedeelte), dan verwijs ik jullie graag naar het reguliere feedback topic.

Daarom hier even een slotje. Bij vragen, schroom niet met een berichtje. :upside_down:
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Gesloten

Terug naar “Praathoek”