Dutch-Classic

Toch even over wat anders hebben dan treinen? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
joukie
Donateur
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 feb 2021, 15:09
3
Locatie: Soest
Gegeven waarderingen: 171 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Dutch-Classic

Bericht door joukie »

Hallo,
Iemand ervaring met het aanschaffen van producten van Dutch_Classic, heb wat aangeschaft betaald met Paypal, maar verneem maar niets.

Gr.Sjouk ( joukie ).

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren

Re: Dutch-Classic

Bericht door Rob Jansen »

De persoon achter Dutch-Classics verwerkt alles handmatig, maar er zijn voldoende mensen die slechte ervaring hebben na een product te hebben gekocht met de support.

Zover ik herinner (aangezien het laatste product wat hij heeft uitgebracht al enkele jaren geleden is), het kan zijn dat je een link hebt ontvangen per e-mail en deze in de ongewenste mail is gekomen en misschien gemist hebt.
Dutch-Classics heeft geen online portaal om te downloaden, alles gaat handmatig.

Je zegt via PayPal te hebben betaald, als je het na enkele weken nog niet hebt ontvangen (wat raar is voor iets wat is aangeschaft), zou ik je adviseren om via PayPal een geschil in te dienen dat de verkoper in gebreke is geleven met leveren goederen. Maar er zit wel een limiet op tot wanneer je dat kan doen, dus acteer op tijd!
Dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk je geld terugstorten en het opnemen met de leverancier.
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Gebruikersavatar
joukie
Donateur
Berichten: 303
Lid geworden op: 27 feb 2021, 15:09
3
Locatie: Soest
Gegeven waarderingen: 171 keren
Ontvangen waarderingen: 26 keren

Re: Dutch-Classic

Bericht door joukie »

Dank u wel

Gr.Sjouk

Terug naar “Praathoek”