Waar je naar linkt onderaan je bericht zitten standaard in de game meegeleverd.
Wat ik kan begrijpen is het volgende:
ConsistTemplates.bin = Bestand waarin Consists worden opgeslagen die je zelf maakt in de consist editor, als je dat niet doet, zit daar dus niks in.
PlayerProfiles.bin = Waar je profiel wordt opgeslagen van de game (naam, career enz.)
RVDBCache.bin = RailVehicleDataBaseCache, hierin worden consists opgeslagen die je maakt in de editor, niet via het hoofdmenu
SDBCache.bin = ScenarioDatabaseCache, hierin wordt je voortgang opgeslagen van je scenario's, maakt niet uit vanuit Steam of anders.
De .MD5 bestanden zullen bestanden zijn hash files waarschijnlijk voor de .bin bestanden.
Je hebt ook nog TMCache, deze lijkt mij wat nieuwer, maar de functie is nog echt bekend, wel dat ook deze wordt gelezen/geschrijven tijdens opstarten.
Als je dus geen eigen consists maakt in de game via het menu (als dat nog steeds kan tenminste, vroeger wel), wordt die bestand eenmalig geschreven.
De andere 3 bin bestanden worden telkens bijgewerkt als je de game opstart, mocht je de Cache bestanden verwijderen, tenzij deze weer uit de Steamcloud worden gehaald, ben je je voortgang op alle scenario's (de medailles in career en de groene vinkjes in standard) kwijt.
Als de game niet wil opstarten, blijft hangen en je de game afsluit vervolgens, kan de game deze bestanden niet goed wegschrijven en corrupt maken, bij verwijderen moet alles opnieuw worden ingelezen en als je dus heel veel content hebt, kan dit minuten tot meer dan een uur kosten.
Na aanleiding van je eerste opmerking, wil ik ook de volgende opmerking maken, mocht je niet weten waar een bestand voor dient buiten de Assets en de Routes folder om in Content, zou je die niet zomaar moeten aanraken/verwijderen, dus lekker laten staan.
https://forums.dovetailgames.com/thread ... tor.54899/
Deels van de info, de rest is simpelweg even simpel nadenken waarvoor het kan staan en kijken wat er mee gebeurd.