inloggen

Toch even over wat anders hebben dan treinen? Plaats het hier.
Plaats reactie
Hans Weverling
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
4
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

inloggen

Bericht door Hans Weverling »

Waarom moet ik steeds weer opnieuw inloggen? Als ik ingelogd ben en ik ga naar downloads moet ik weer opnieuw inloggen waarop in de foutmelding krijg dat het formulier niet juist is ingevuld. Ik krijg hier steeds mee te maken. Ik heb hier echt geen zin meer in! :angry:

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2844
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1296 keren
Ontvangen waarderingen: 8156 keren
Contacteer:

Re: inloggen

Bericht door Frison »

Ja, hier heb ik ook regelmatig last van, net zo als het traag reageren van bepaalde functies.

Zie ook: viewtopic.php?f=4&t=41&p=5771#p5771

Er zitten wat kronkels zo hier en daar maar dat zal wel plaatselijk zijn. :joy:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 360 keren

Re: inloggen

Bericht door RemkoH »

Beste Hans,

Dan gaat er in de gebruikte browser iets mis met de cookies van de website.
Een lokaal probleem op de computer en niet iets waar DutchSims iets aan kan doen.

Wellicht is ingesteld dat cookies en tijdelijke internetbestanden automatisch verwijderd worden wanneer de browser afgesloten wordt?

Of is er een of andere virusscanner actief die ook het internetverkeer scant en mogelijk iets mee doet?
Om dat te testen zou deze tijdelijk uitgeschakeld kunnen worden.
En in dat zelfde straatje past ook software die zogenaamd je pc schoon houdt.
Dat levert 9 van de 10x meer ellende op dan profijt.

Als het een probleem van de site zou zijn geweest hadden de 55 anderen die op dit moment aanwezig zijn er ook last van moeten hebben.

Met vriendelijke groet,
Remko
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


Gebruikersavatar
Conner
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:01
4
Gegeven waarderingen: 60 keren
Ontvangen waarderingen: 87 keren

Re: inloggen

Bericht door Conner »

Ik zie beste Hans dat het overal met je account verkeerd gaat. De reactie die ik van jouw hierover krijg op Coha.nl slaan de plank finaal mis. Ik zou het probleem eerst eens bij je zelf op de pc gaan zoeken dan ons de schuld doodleuk te geven !!

Gebruikersavatar
ViqFLIRT3
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 apr 2020, 15:38
4
Locatie: Somewhere
Gegeven waarderingen: 39 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: inloggen

Bericht door ViqFLIRT3 »

Hans Weverling schreef:
15 feb 2021, 14:59
Waarom moet ik steeds weer opnieuw inloggen? Als ik ingelogd ben en ik ga naar downloads moet ik weer opnieuw inloggen waarop in de foutmelding krijg dat het formulier niet juist is ingevuld.
Ik snap helemaal dat deze opmerking bij Conner in het verkeerde keelgat schiet, maar ik snap je frustratie ook. Als ik admin van een website was geweest en iemand deed er zo over, schoot dit bij mij ook in het verkeerde keelgat.
Hans Weverling schreef:
15 feb 2021, 14:59
Ik heb hier echt geen zin meer in!
Tja, misschien wat simpel gezegd(en zeker niet vervelend bedoeld), maar niks is verplicht bij deze hobby, dus dan doe je het toch gewoon niet? :zipper_mouth:

Hans Weverling
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
4
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

Re: inloggen

Bericht door Hans Weverling »

Beste vrienden, niets is persoonlijk bedoeld! Ik heb ook niet gezegd dat het aan Dutchsims of aan Coha ligt! Ik weet ook wel dat het nooit de bedoeling is om elkaar dwars te zitten! Het was van mij in het algemeen bedoeld. Als iemand zich persoonlijk aangesproken voelt spijt mij dat zeer en bied ik mijn oprechte excuses aan! Ik weet nu dat ik het ergens anders moet zoeken. Ik wilde graag de nieuwe updates van Coha downloaden maar ik begrijp dat ik nog even geduld moet hebben. Nogmaals sorry!!!!! 😔

Gebruikersavatar
ViqFLIRT3
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 apr 2020, 15:38
4
Locatie: Somewhere
Gegeven waarderingen: 39 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: inloggen

Bericht door ViqFLIRT3 »

Mooi om te horen, heb je al gekeken of je in een andere brouwser probleemloos kan downloaden, ik gebruik zelf altijd Chrome en heb nog geen problemen met Coha of Dutschsims gehad

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1702 keren
Ontvangen waarderingen: 1407 keren

Re: inloggen

Bericht door mkasthijs »

Tips die ik je mee wil geven bij problemen bij het inloggen bij o.a. Coha, Dutchsims en eventueel andere sites:
  • Check regelmatig de cookies van je browser en schoon ze op wanneer nodig
  • Controleer of de optie automatisch aanmelden aangevinkt staat, dat vergeet ik zelf ook nog wel eens waardoor ik automatisch uitgelogd ben
  • Bij blijvende problemen, probeer een ander browser (Edge, Chrome, Firefox, Safari, Opera, etc)
  • Indien noodzakelijk, installeer de browser opnieuw
  • Kom je er niet uit, vraag op in je familie/kenniskring (i.v.m. de pandemie), desnoods op afstand via Zoom, Skype, Google, iets anders
Zelf zit ik in de IT als support medewerker binnen de overheid. Je kunt en mag me altijd privé via een PM hier om advies vragen als je ergens tegen problemen aanloopt met forum's als DS, ST, of Coha
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
RemkoH
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Hans Weverling
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
4
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

Re: inloggen

Bericht door Hans Weverling »

Beste vrienden,

Hartelijk dank voor jullie support. Alles werkt weer zoals voorheen. Waardoor weet ik niet. Ik werk al sinds mensenheugenis met Chrome en heb nooit eerdere problemen gehad. Er is kort geleden wel weer een update van Windows geweest. Zou het misschien daardoor zijn?
Ik wil graag het aanbod van mkasthijs aannemen om als het nog eens mis gaat hem om advies te vragen. Bedankt! :smile:
Als je 77 bent en het gaat niet zoals je gewend bent dan wil je wel eens kort van stof zijn. Ik zal hier in het vervolg beter op letten!
Conner van CoHa heb ik al een pm gestuurd en mijn spijt betuigd want ik heb grote bewondering voor hun werkzaamheden. :clap:

Met een vriendelijke groet,
Hans :thumbsup:
Deze gebruikers waarderen Hans Weverling voor dit bericht (totaal 2):
RemkoHmkasthijs

Gebruikersavatar
ViqFLIRT3
Berichten: 36
Lid geworden op: 04 apr 2020, 15:38
4
Locatie: Somewhere
Gegeven waarderingen: 39 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: inloggen

Bericht door ViqFLIRT3 »

Fijn dat alles weer probleemloos werkt :thumbsup:

Gebruikersavatar
Marc D.
Berichten: 279
Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
3
Gegeven waarderingen: 172 keren
Ontvangen waarderingen: 1189 keren

Re: inloggen

Bericht door Marc D. »

* Redacted *
Hans Weverling schreef:
15 feb 2021, 14:59
Ik heb hier echt geen zin meer in!
ViqFLIRT3 schreef:
15 feb 2021, 16:40
Tja, misschien wat simpel gezegd(en zeker niet vervelend bedoeld), maar niks is verplicht bij deze hobby, dus dan doe je het toch gewoon niet? :zipper_mouth:
Dit soort uitspraken dragen dus niet bij aan de oplossing van het probleem. Waardering voor RemkoH op de manier zoals hij dit als een goede admin behandelt in zijn eerste reactie en antwoord. Verdere reacties waren onnodig en overbodig.

Ongetwijfeld zal er nu weer iemand ontploffen door het korte lontje n.a.v. mijn bijdrage maar zo zij het (A) .

* Moderatie edit *
Iedereen mag denken wat hij/zij wil over anderen, maar laten we hier op het forum persoonlijke aanvallen buiten de deur houden svp.
Deze reactie was net zo overbodig als degene waar over gesproken wordt.

Plaats reactie

Terug naar “Praathoek”