Additional AP Sky Enhancement v1.0

In deze categorie vind je diverse tools die je kunt gebruiken voor Train Simulator 20xx zoals RW_Tools.

Moderator: Download Team

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 722 keren
Contacteer:

Additional AP Sky Enhancement v1.0

Bericht door Rubku_NL »

Afbeelding

Afbeelding
Deze inhoud is alleen te zien voor ingelogde gebruikers.


Afbeelding Handleiding
Afbeelding Manual

Afbeelding Beschrijving
Dit pakket voegt de Armstrong Powerhouse "Time Of Day" uit het Sky & Weather Enhancement Pack 2.0 toe aan verschillende andere routes. Daarnaast zijn er een paar Nederlandse routes die gebruik maken van 1 van deze routes die hierdoor nu ook voorzien zijn.

Belangrijk
Houd er rekening mee dat na een Game/Steam update of via " Verify integrity of game files" deze bestanden worden verwijderd. Mocht je het graag terug krijgen, dan raad ik aan om eerst de "Armstrong Powerhouse: Sky & Weather Enhancement Pack 2.0" en daarna pas dit pakket opnieuw te installeren.

Afbeelding Description
This pack adds the Armstrong Powerhouse "Time Of Day" from the Sky & Weather Enhancement Pack 2.0 to several more routes.
In addition, there are a few Dutch routes that use 1 of these routes that will now also feature this.

Important
Keep in mind that after a Game/Steam update or via "Verify integrity of game files" these files will be deleted. In the case you would like to have it back, I recommend first reinstalling "Armstrong Powerhouse: Sky & Weather Enhancement Pack 2.0" and after that reinstalling this pack.


Benodigde addons / Required addons:
Armstrong Powerhouse:
- Sky & Weather Enhancement Pack 2.0

Pakket: Rubku_NL
Bestandstype: .exe
BestandsID: ds-ts-0185

DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Tools”