RedmarStam schreef: ↑19 apr 2020, 23:18
Ik denk eerder dat DTG de bestanden gewoon in hun eigen Assets map plaatst ipv die van SAD. Ik twijfel hier wel over omdat het om een 3rd-party route gaat. We kunnen er maar op een manier achter komen en dat is wanneer iemand die route via Steam koopt en dan de bestanden checkt.
Maar bedankt voor de comment, Saurer!
3rd party routes hebben gewoon hun eigen Asset mappen, wordt nooit naar een DTG map verplaatst, alleen assets gemaakt door hunzelf komen daarin.
Ik ga er ook vanuit dat de assets verder gelijk zijn tussen beide versies.
Als je kijkt naar de geschiedenis tussen diverse routes, waarbij Armstrong het meest duidelijke is, route is compatible tussen de niet-steam en steam versie met scenario's (enige verschil is de treinen die meegeleverd worden).
Enige wat anders is, is bij Virtual Railroads, die hebben hun BR101 (of goederenwagons) in een andere map zitten van de versie op hun eigen website, maar als je naar RSSLO weer kijkt, die hebben hun trein op exact dezelfde map zitten, dus overschrijft elkaar ook nog eens omdat ze identiek zijn.
Armstrong Powerhouse kun je benoemen, maar die heeft een aparte versie gemaakt van hun treinen voor Steam omdat daar niet alle versies in zitten en herkenbaar zijn dat ze verschillend zijn.
Dus als ik kijk naar de geschiedenis van paar Add-Ons die naar Steam kwamen dat ze in essentie identiek zijn (routes) kun je ervanuit gaan dat het dezelfde versie betreft.