wat een heerlijk nostalgisch sfeervol plaatje.
Mag ik vragen welke route dit is?
vr.gr
Ruud
Train Simulators Screenshots & Video's
- Sikkenbaas
- 4
- Gegeven waarderingen: 166 keren
- Ontvangen waarderingen: 112 keren
Re: Train Simulators Screenshots & Video's
Het is, in basis, de Wayside Works route "Tramweg Brekerveen - Haelenduin".
Die route verscheen op het moment dat ik op een WSM (Westlandse Stoomtram Maatschappij) gebaseerde route wilde maken om het mooi gemaakte stoomtrammaterieel van Wayside Works een platform te geven.
Hieronder een screenshot van mijn poging om mijn eigen Stoomtram route te maken:
Omdat de route "Tramweg Brekerveen - Haelenduin" best wel indruk op mij maakte (ik woon hemelsbreed 800 meter van het strand, dus ik zag herkenbare scenery) ben ik hier en daar die route een beetje gaan aanpassen, maar dat aanpassen is een beetje uit de hand gelopen...
"Station Haelenduin"
"Het Tolhuis"
"Het Stoomtram Station"
"De Goederenloods" (de loods is een repaint van een Caledonian Works model)
Het blijft een leuke hobby!
Die route verscheen op het moment dat ik op een WSM (Westlandse Stoomtram Maatschappij) gebaseerde route wilde maken om het mooi gemaakte stoomtrammaterieel van Wayside Works een platform te geven.
Hieronder een screenshot van mijn poging om mijn eigen Stoomtram route te maken:
Omdat de route "Tramweg Brekerveen - Haelenduin" best wel indruk op mij maakte (ik woon hemelsbreed 800 meter van het strand, dus ik zag herkenbare scenery) ben ik hier en daar die route een beetje gaan aanpassen, maar dat aanpassen is een beetje uit de hand gelopen...
"Station Haelenduin"
"Het Tolhuis"
"Het Stoomtram Station"
"De Goederenloods" (de loods is een repaint van een Caledonian Works model)
Het blijft een leuke hobby!
- Deze gebruikers waarderen Sikkenbaas voor dit bericht (totaal 7):
- denisJura • BertTrain • Railfan_Noord_NL • hanstreintje • Wadlopertje • joeybongers1997 • Louke1968
- saurer580
- 4
- Gegeven waarderingen: 494 keren
- Ontvangen waarderingen: 67 keren
Re: Train Simulators Screenshots & Video's
Nou mooi die aanpassingen.
Als je ooit gemotiveerd bent om die aanpassingen aan de openbaarheid prijs te geven
Inderdaad als er nog eens een ex RTM route of Hoorn-Medemblik zou komen hmmm
vr.gr
Ruud
Als je ooit gemotiveerd bent om die aanpassingen aan de openbaarheid prijs te geven
Inderdaad als er nog eens een ex RTM route of Hoorn-Medemblik zou komen hmmm
vr.gr
Ruud
- Deze gebruikers waarderen saurer580 voor dit bericht:
- hanstreintje