En gisteren geplaatst een scenario voor 't HvN V1.5 genaamd Met een MAT64 naar Utrecht Centraal.
Dat was zeker minder belangrijk dus meld ik het maar even.

Ja maar als machinist hoor je niet in bed gaan liggen, dan hoor je wakker te zijn.
Ik denk dat veel mensen niet weten hoe je dat moet makenMarklin schreef: ↑23 okt 2020, 11:28Maar zo even een algemene vraag tussendoor; er komen scenario's genoeg voorbij van diverse leden met dank daarvoor, maar heb nog geen een career scenario voorbij zien komen. (op misschien een uitzondering na)
Weten jullie scenario makers wel dat dit in TS aanwezig is, en zo ja, wat is/zou een reden kunnen zijn dat ze niet gemaakt worden?![]()
Nou hier ben ik uit, heb het treinstel wat bij station Soestdijk opgesteld staat een sein terug gezet, de vertrektijd wat eerder ingesteld zodat het ca. overeenkomt met de binnenkomst bij station Soest, en dan word/is het sein (693) wel groen.Clipmeneernl schreef: ↑13 dec 2020, 17:25Het probleem voor de bugsein in Soestdijk is (waarschijnlijk) al bekend, dat komt omdat er een tegentrein kwam vanaf SoestDijk, en omdat het enkelspoor is kan dat voor problemen zorgen (MarkA had hier ook last van en vertelde dit aan mij).