Dank voor alle feedback! Wordt zeer gewaardeerd. Alleen zo kan ik er voor zorgen dat toekomstige scenario's alleen maar beter worden, en daar wordt iedereen blijer van
@SkylinesBuilder : Thanks, dat had ik dus gemist, en dat verklaart e.e.a.
@Marklin : ik denk het wel, maar ik wist het niet helemaal zeker. Ik heb het in dit geval dan ook even aan het dutchsims-team overgelaten om de lijst compleet te maken, en die route staat er nu bij, dus dat zal het zijn. In principe kun je met locswap die loc vervangen door elke willekeurige andere stoomlocomotief (of bij opstarten van het scenario gewoon f2 + cancel doen).
@NielsB_ / @GekIdee : ik gebruik wel stoppingpoints, maar kennelijk nog niet genoeg. Die zal ik in de toekomst dus zeker meer gaan toepassen.
En wat mijn tip nog meer is. Als je elke trein plaatst die op dat moment rijdt. Verander het naar de juiste treinstel nummer. Want anders vind ik het niet geheel kloppen qua realisme in een scenario.
Ik heb hier wel eens over na zitten denken, (en let wel, dit is absoluut geen kritiek op je mening, maar iets wat ik me serieus afvraag, ) kijken mensen hier echt naar? Zo probeer ik altijd wel bijvoorbeeld bij de virm's op te letten of een trein een virm of een virmm is, en of het de flow livery heeft (of een afwijkende zoals de green livery). Maar als ik een scenario rij, dan let ik er echt nooit op of het treinstelnummer van de trein die me tegemoet komt wel overeen komt met het treinstelnummer van de trein die daadwerkelijk op dat moment volgens dienstregeling gereden heeft. Maar dat gezegd hebbende, de een let op andere details dan de ander, en als blijkt dat de meesten wel checken of die treinnummer kloppen, dan wordt het wel tijd daar eens iets mee te doen. Ik ben dus wel benieuwd tot in hoeverre dat leeft onder treinsimmers.