DutchSims scenariopakketten

Hier vind je alle onderwerpen over scenario's die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DutchSims
Download Manager
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Deze website
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 87 keren
Contacteer:

DutchSims scenariopakketten

Bericht door DutchSims »

Onder de vlag van DutchSims bieden wij scenariopakketten voor routes. Dat wil zeggen meerdere scenario's in één installatie voor een specifieke route. Deze pakketten worden gemaakt door meerdere leden binnen het DutchSims, vandaar een apart topic voor deze scenario's :halo:

Afbeelding

Momenteel beschikbare pakketten: Heb je feedback, suggesties voor een scenariopakket of iets anders laat het dan in topic vooral weten! :smile:
Deze gebruikers waarderen DutchSims voor dit bericht:
Rob
Dit bericht is geplaatst door het DutchSims team. Wil je contact opnemen met het DutchSims team?
PM een lid van het DutchSims team, alleen voor de screenshot competitie kun je een bericht sturen.

Gebruikersavatar
DutchSims
Download Manager
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Deze website
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 87 keren
Contacteer:

Re: DutchSims scenariopakketten

Bericht door DutchSims »

Nu beschikbaar: Im Köblitzer Bergland V3 Scenario Pakket (6 stuks)

Afbeelding

Im Köblitzer Bergland is een van de mooiere (fictef) Duitse routes momenteel beschikbaar voor Train Simulator. Daarnaast heb je deze route ook nodig voor een groot deel van de freeware Nederlandse routes, vandaar dat de keuze op deze route is gevallen voor het eerste DutchSims scenariopakket :smile:

De volgende scenario's zijn in dit pakket inbegrepen:
  • [DSNL] (1) Staaltrein naar Altenburg.
  • [DSNL] (2) IC 456 naar Altenburg.
  • [DSNL] (3) S-bahn naar Hoch Merzburg.
  • [DSNL] (4) RE2 naar Hoch Merzburg.
  • [DSNL] (5) Hosvenn - Köblitz met de RS-1.
  • [DSNL] (6) GRB naar Hoch Merzburg.
Namens DutchSims veel plezier met het rijden van deze scenario's :hugging:
Dit bericht is geplaatst door het DutchSims team. Wil je contact opnemen met het DutchSims team?
PM een lid van het DutchSims team, alleen voor de screenshot competitie kun je een bericht sturen.

Gebruikersavatar
wail2001
Berichten: 80
Lid geworden op: 06 apr 2020, 13:27
3
Locatie: Urmond Limburg
Gegeven waarderingen: 28 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: DutchSims scenariopakketten

Bericht door wail2001 »

Heel leuk scenario ik heb ook met dit scenario gespeeld ik heb er zelf een video gemaakt op mijn YouTube kanaal



Het kan zijn dat je nog wat treinen mist dat is omdat ik deze treinen niet heb. En ik mis nog de BR186 Traxx met de ICRM wagons die zoubje ook kunnen toevoegen in het scenario

Gebruikersavatar
DutchSims
Download Manager
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Deze website
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 87 keren
Contacteer:

Re: DutchSims scenariopakketten

Bericht door DutchSims »

Versie 1.1 van het Im Köblitzer Bergland V3 Scenario Pakket is vanaf nu beschikbaar.
Hierin zijn enkele schoonheidsfoutjes opgelost en de scenario's zijn ook weer te rijden voor eenieder die niet meer beschikbare rijtuigen niet in het bezit had.

De update is hier te vinden. Veel plezier!

Afbeelding
Dit bericht is geplaatst door het DutchSims team. Wil je contact opnemen met het DutchSims team?
PM een lid van het DutchSims team, alleen voor de screenshot competitie kun je een bericht sturen.

Plaats reactie

Terug naar “Scenario's”