Scenario's voor 't Hart van Nederland V2.0

Hier vind je alle onderwerpen over scenario's die in aanbouw of uitgebracht zijn.
RcA51
4
Gegeven waarderingen: 115 keren
Ontvangen waarderingen: 32 keren

Re: Scenario's voor 't Hart van Nederland V2.0

Bericht door RcA51 »

Nee, niet op vakantie maar even geen tijd.
Heb het net even bekeken en de oplossing van Marklin is de juiste.
En ik heb ook even een aantal rode tijden aangepast voor de SGM.
Maar het is mij een raadsel hoe de DDZ daar terecht is gekomen... :sweat_smile:
Je spoort niet als je niet met treintjes speelt.

Jopke
1
Gegeven waarderingen: 32 keren
Ontvangen waarderingen: 12 keren

Bericht door Jopke »

Bedankt Marklin
De scenario werkt hier ook perfect. De ICMm die naast mij staat moet wel even op mij wachten maar dat is niet erg :smile:
Deze gebruikers waarderen Jopke voor dit bericht:
Marklin
Je bent nooit te oud om met treintjes te spelen

Marklin
4
Gegeven waarderingen: 2060 keren
Ontvangen waarderingen: 2344 keren

Bericht door Marklin »

Mooi dit scenario van Kcalk_04 met veel vrachtverkeer en zelden bij scenario's ziet de finish heb gehaald, mijn dank! :thumbsup:
Je bent wel een anderhalf uur bezig met downloaden/installeren maar dan heb je ook wat aan materieel wat nodig is.
Mja dat hoort eenmaal bij deze hobby, Kcalk_04 is ook tenminste deze tijd bezig geweest om het zover te krijgen dat het goed werkt. :hugging:

Afbeelding

Even terzijde maar op de toekomstige release kan er naar Amsterdam gereden worden en hoeft de sleutel niet in Hilversum afgegeven te worden aan een collega die daar verder naar toe rijd met vanaf Apeldoorn een totale afstand van ca. 185 km. :stuck_out_tongue:
Heb Weesp <-> Amsterdam al zover klaar aan spoor en BVL enz. met 15 % scenery, maar aangezien je bij het nieuwe Amersfoort alleen vanaf spoor 7 naar Hilversum -> kunt is dit scenario moeilijk te wijzigen gezien nu spoor 4a naar spoor 7 wat ik geprobeerd heb en allerlei complicaties geeft. :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

Kcalk_04
1
Gegeven waarderingen: 343 keren
Ontvangen waarderingen: 75 keren

Bericht door Kcalk_04 »

Marklin schreef:
09 sep 2024, 10:47
Mooi dit scenario van Kcalk_04 met veel vrachtverkeer en zelden bij scenario's ziet en de finish heb gehaald, mijn dank! :thumbsup:
Je bent wel een anderhalf uur bezig met downloaden/installeren maar dan heb je ook wat aan materieel wat nodig is.
Mja dat hoort eenmaal bij deze hobby, Kcalk_04 is ook tenminste deze tijd bezig geweest om het zover te krijgen dat het goed werkt. :hugging:
Ik houdt van gevarieerd goederenverkeer. Al de treinen die je tegenkomt zijn ook gebasseerd op realistische treinen volgens treinpositie. Het heeft mij idd veel tijd gekost om allereerst al die bestanden te downloaden maar dat heb je ook gelijk wat gelukkig.
Marklin schreef:
09 sep 2024, 10:47
maar aangezien je bij het nieuwe Amersfoort alleen vanaf spoor 7 naar Hilversum -> kunt is dit scenario moeilijk te wijzigen gezien nu spoor 4a naar spoor 7 wat ik geprobeerd heb en allerlei complicaties geeft. :wink:
i'm up for the challenge.
Deze gebruikers waarderen Kcalk_04 voor dit bericht:
Marklin
Mijn scenariopagina: hier

Marklin
4

Bericht door Marklin »

En een scenario van CraftyJayden zojuist met succes uitgereden, mijn dank! :thumbsup:
Het is dan getiteld (v2.0) IC 11756 naar Utrecht Centraal maar laat je niet misleiden want in de scenario lijst is hij onder [CJ] IC 11756 naar Den Haag Centraal te vinden, zover gaat de route niet.
Kortom, je gaat tot Utrecht CS en niet naar Den Haag CS.
Mja wie een kort traject niet eert is een lange niet weert. :joy:

Afbeelding

Dit ook terzijde, heb even bij nieuw Amersfoort met de toekomstige 't HvN gekeken en rijd er een AI trein richting Hilversum via Spoor 7 wat op zich goed is, maar doordat er een stopping point is gebruikt en het spoor een klein gedeelte is vernieuwd aan het einde geeft hij missend wat door dreunt (coördinaten) naar ca. rijtuigbord 4 waar het stopping point staat.
Dit is eventueel makkelijker te repareren dan bij de vorige en is het een kwestie van stopping point plaatsen (of Amersfoort P7) voor deze opdracht en rijden maar. :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

CraftyJayden
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Bericht door CraftyJayden »

Dankjewel voor het rijden inderdaad de naam is een beetje verwarrend :joy: . Voor de volgende update is het wel aan te passen natuurlijk
Deze gebruikers waarderen CraftyJayden voor dit bericht:
Marklin

Marklin
4

Bericht door Marklin »

Wederom een scenario van CraftyJayden voltooid waarvoor mijn dank. :thumbsup:
Een fraai scenario die verder gaat op deel 2 voor het vervolg naar ik aanneem op 't Groene Hart, succes. :wink:

Afbeelding

<(*_*)>

En eentje die gisteren is geplaatst van Raysworld, deze ga ik vanmiddag eens bekijken en natuurlijk rijden. :thumbsup:
Zo te zien aan het plaatje speelt dit scenario zich af in het donker wat men niet zoveel ziet dus ben benieuwt. :sunglasses:
Afbeelding

Prettige reis!

Marklin
4

Bericht door Marklin »

Zou het scenario 's middags rijden maar vanwege het (nog) mooie weer is de rit zojuist uitgereden.
En ja het speelt zich af in het donker en een ervaring rijker ben omdat zoals gezegd weinig voorkomt.
Heb ook de opkomende maan tussen de bomen door zien schijnen wat het fraaier maakt in de duisternis.
Iig bedankt voor dit scenario! :stuck_out_tongue:

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Raysworld
Afbeelding

Prettige reis!

Marklin
4

Bericht door Marklin »

En vanmorgen maar eens een scenario van Clipmeneernl uitgereden, mijn dank. :thumbsup:
Een fraaie rit om te rijden die zonder problemen op de toekomsige update werkt, zelf na de veranderingen op station Amersfoort. :hugging:
Mogelijk heeft de rit vanaf Gouda nog een vervolg op het "Groene Hart" richting Leiden. :zipper_mouth:

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Clipmeneernl
Afbeelding

Prettige reis!

Plaats reactie

Terug naar “Scenario's”