Hallo allemaal.
Allereerst dank aan de auteur van deze serie scenario's
Ik heb het volgende probleem met dit scenario: Bij het opstarten is de railjet in omloop.
De trein stopt omdat de handrem in de Taurus loc geblokkeerd is.
Ondanks het loslaten van de remmen op alle treinen, blijft de locrem aangetrokken. Onmogelijk om weer te vertrekken. Hartelijk dank voor uw hulp
Denis
Edit : viewtopic.php?f=147&t=3716&p=27446&hilit=RJX+860#p27446
Het is de RWA Railjet Advanced en natuurlijk heb ik alles geprobeerd, omdat ik de handleiding heel goed ken en dus ook de trein.
Edit 2 : Sorry, dat was ik: na een volledige herinstallatie van de RWA railjet werkt alles. Nogmaals bedankt voor deze geweldige Scenario-serie
Ik wilde ook duidelijk maken dat het probleem kwam door de installatie van deze geluidspatch voor deze trein:
RWA Railjet Advanced Soundupdate 1.4
https://railworks-austria.at/filebase/i ... pdate-1-4/
[opgelost] Probleem met scenario [2024 - OBB] RJX 860 Flughafen Wien - Stuttgart Hbf Deel 6a
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 572 keren
- Ontvangen waarderingen: 30 keren
[opgelost] Probleem met scenario [2024 - OBB] RJX 860 Flughafen Wien - Stuttgart Hbf Deel 6a
- Deze gebruikers waarderen denisJura voor dit bericht:
- Marklin
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Re: Probleem met scenario [2024 - OBB] RJX 860 Flughafen Wien - Stuttgart Hbf Deel 6a
Misschien handig om een link te geven naar het pakket waar dit scenario inzit?
En welke trein/loc is de spelerstrein, ofwel staat dit niet te lezen in de desbetreffende handleiding hoe je hem van de rem afkrijg?
Althans ik neem aan dat het geen AI trein is die op de rem staat.
En welke trein/loc is de spelerstrein, ofwel staat dit niet te lezen in de desbetreffende handleiding hoe je hem van de rem afkrijg?
Althans ik neem aan dat het geen AI trein is die op de rem staat.