Het begon al eerder, toen in 2019 de bekende treinserie 'Dam tot Dijk' werd opgericht door de fictieve nederlandse routebouwers. Deze trein was de verbinding tussen Krammendijks Deltaland, 't IJdammerland en De Laage Veenen Route. In de loop van de jaren zijn er vele routes bijgekomen (of zijn nog in aanbouw). Al met al rede genoeg om een grote kaart te maken
Zie HIER de kaart!

Tevens heb ik ook, voor zowel mijn route als die van Krammendijks Deltaland een treinseries + tijden schema met een dienstregeling gebaseerd op het jaar 2024.
De Beerdrechtse Velden Route DRGL is bedacht en gemaakt door Wouter. De DRGL voor Krammendijks Deltaland heb ik zelf gemaakt en bedacht. Dit heb ik ook grotendeels gedaan in samenwerking met MarkA (bouwer van die route). Zodat ook zijn gedachtegang erin gestoken kon worden. Hij heeft eenmaal alle sporen daarvoor gemaakt
Ik ben ook van plan om hier meer van te maken... dus wacht gerust af!
Alle treinseries heb ik ook verzonnen en gemaakt. Wel heb ik bij iedere bouwer even een bericht achtergelaten dat ik er mee bezig was. Ik heb samen met de bouwers gekeken wat zij graag wilde zien qua series voor hun route. Ik ga niet voor andere bepalen. Dus met wat mooie overlegjes in voice calls ben ik hier op uitgekomen
Paar kleine disclamers!
-Tijden zijn gemaakt voor ~2025 materieel. SPR zijn berekend met SLT, en IC's met VIRM
-Alle tijden zijn door de dispatcher gemaakt. Ik heb wel bij veel series overal een minuut erbij (of erboven afgerond) om er zeker van te zijn dat er speling is. Ook heb ik bij grotere stations de wachttijd ongeveer 3/4 minuten gemaakt. Om eventuele vertraging in te halen.
-Ik heb goed gekeken, en als je alle sporen gebruikt moet alles passen en zijn er geen treinen die elkaar inhalen terwijl dat niet mogelijk is.
-Alle treinseries die NIET over een stukje van de route rijden heb ik hier niet in verwerkt. Dit omdat het geen invloed heeft op de rest. De tijden hiervoor mag je zelf verzinnen
-Het kan zijn dat sommige treinen kort achter elkaar rijden, vooral tussen Krammendijk en Hazewind aansluiting is dit een ding. Bij 1 serie is het verschil 2 minuten. IRL kan dit nooit. Maar om deze serie toch in de DRGL te houden heb ik dit wel gedaan. In TS is het namelijk wel haalbaar, het is even niet anders. Voor de rest probeer ik minimaal 4/5 minuten verschil te houden.
Dienstregelingenschema's + Treinseries
Voor verdere updates zie ik jullie daar. Veel plezier ermee!
P.S. | Dit blijft natuurlijk opotioneel om te gebruiken. Het is en blijft een sandbox game