Sebastiaan0125 Scenariokiosk

Hier vind je alle onderwerpen over scenario's die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sebastiaan0125
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 okt 2020, 16:53
3
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Sebastiaan0125 Scenariokiosk

Bericht door Sebastiaan0125 »

Hallo allemaal,

Ik heb mij de laatste tijd weer erg verdiept in het maken van scenario's. Deze wil ik dan ook zeker gaan delen. Mijn scenario's zijn voornamelijk gebaseerd op de huidige dienstregeling en de huidige werkzaamheden, die op moment van maken van toepassing zijn. In dit topic zal ik mijn voortgang delen en scenario's aankondigen. Als jullie feedback, vragen of suggesties hebben, laat deze dan zeker achter.

Afbeelding

De volgende scenario's zijn te downloaden:

't Hart van Nederland
Deze gebruikers waarderen Sebastiaan0125 voor dit bericht (totaal 4):
MarklinNielsB_WadlopertjeDaanCrossway

Gebruikersavatar
Sebastiaan0125
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 okt 2020, 16:53
3
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: Sebastiaan0125 Scenariokiosk

Bericht door Sebastiaan0125 »

Deze gebruikers waarderen Sebastiaan0125 voor dit bericht:
Marklin

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1911 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: Sebastiaan0125 Scenariokiosk

Bericht door Marklin »

Nou, hier mijn feedback: zoals je al schreef was het bar rustig op zowel de stations als onderweg.
Ben 1 AI trein tegen gekomen, en van de stations niets zien vertrekken c.q. binnenkomen.
Als je dit scenario om 5:05 uur, waarbij het start, gaat rijden zou je op dit tijdstip achter de PC in slaap vallen. :joy:
Afijn, toch bedankt voor de moeite.

Oja, de dame die de omroepberichten verzorgde was goed met haar zwoele stem. :blush:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Sebastiaan0125
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 okt 2020, 16:53
3
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 5 keren

Re: Sebastiaan0125 Scenariokiosk

Bericht door Sebastiaan0125 »

Dank Marklin voor de feedback. Dat het zo rustig was, klopt. In real life reden die treinen er, meer niet. Wel meer natuurlijk, maar die reden ver voor je of ver achter je. Had weinig toegevoegde waarde, zag je toch niet rijden. Je had wel meerdere AI's moeten tegen komen. Ik ga daar nog eens naar kijken.

Edit: De twee treinen die er moeten rijden, rijden er. Hoe jij er dan maar één rijdend tegen kom, is mij een raadsel. Verder staan er twee treinen op Utrecht CS te wachten op vertrek. Qua opgestelde treinen is het wat leeg, zeker op dit tijdstip. Bij een update van het scenario zal ik dat wel meenemen.

Plaats reactie

Terug naar “Scenario's”