Scenario voor 't Hart van Nederland

Hier vind je alle onderwerpen over scenario's die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Arno26
2
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Scenario voor 't Hart van Nederland

Bericht door Arno26 »

Bedankt. Neem jij dit mee naar volgende update naar V1.9?

De machinist wil snel mogelijk naar huis :sweat_smile: daarom ging ik snel weg uit Apeldoorn als de sein groen springt.

Edit: ik heb sein 742 aangepast en vanavond effe testen!
Mvg Arno

Marklin
2
Gegeven waarderingen: 1315 keren
Ontvangen waarderingen: 1559 keren

Bericht door Marklin »

Uiteraard gaat dit mee in een volgende update, het was als test bedoeld met de gegeven code voor degene die een beetje kunnen omgaan met de route editor. :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

Aeolus
1
Gegeven waarderingen: 87 keren
Ontvangen waarderingen: 43 keren

Bericht door Aeolus »

Marklin schreef:
18 feb 2023, 10:50
Van het scenario ICE 220 richting Amsterdam Centraal is zeker de ICE uit Bahnstrecke Strasbourg - Karlsruhe Route Add-On de Spelerstrein?
Omdat je schrijft "Let goed op dat je met een rolling start begint" ga ik daar vanuit en als dat zo is kun je hem niet vervangen als je deze niet hebt, want dan werkt oa. de rolling start niet meer met mogelijk verdere gevolgen .... :wink:
Dit scenario heb ik net ook eens gereden, en het gekke is dat ik bij Driebergen-Zeist voor een rood sein kom te staan, en daar een behoorlijke tijd moet wachten. Op dat moment lijkt de rijweg nog ingesteld te staan voor de ICNG die daar op het rangeerspoor staat, maar die vertrekt maar niet. na lang wachten springt mijn sein op groen en kan ik verder. Bij aankomst op Utrecht heeft de ICNG op Driebergen Zeist nog geen meter bewogen. Gaat er dan op mijn systeem iets mis, of is dit iets wat bij meerderen gebeurt?

GekIdee
Teamlid
2
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 11 keren

Bericht door GekIdee »

Dat scenario wordt geüpdatet. Ikzelf kwam er ook achter. De update komt er spoedig aan.
Deze gebruikers waarderen GekIdee voor dit bericht:
Marklin

Marklin
2
Gegeven waarderingen: 1315 keren
Ontvangen waarderingen: 1559 keren

Bericht door Marklin »

Dit Scenario van simonewerro is een paar dagen jong wat mooi en goed te rijden is, bedankt! :thumbsup:
D.w.z. voldoende AI verkeer waarbij je goed op moet letten dat je geen noodremming krijgt door een trein die voor je zit ofwel het is druk. :sweat_smile:

Afbeelding

Heb wel een vraagje wat verder niet belangrijk is, maar waarom is het tot Amersfoort met dienstregeling (op tijd rijden) en de rest niet?
Dus waarom bij Lunteren en/of Arnhem niet, kon je de geplande tijd niet halen of zo? :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

simonewerro
2
Gegeven waarderingen: 25 keren
Ontvangen waarderingen: 59 keren

Bericht door simonewerro »

Deze ben ik inderdaad vergeten in te voeren. Bij een volgende serie zal ik daarop letten. :thinking: :wink: :wink:
Deze gebruikers waarderen simonewerro voor dit bericht:
Marklin

Plaats reactie

Terug naar “Scenario's”