Een probleem waar ik al jaren mee zit is wanneer ik in de blueprint editor een Child kopieer (in dit geval een lamp) en plak in een leeg Child veld, het veld van de matrix niet 1 op 1 word overgenomen. De komma's of punten zijn verdwenen en daarmee is de positionering in de sim dus verkeerd. In het verleden heb ik altijd alle velden handmatig aangepast maar bij -tig children bij -tig treinen word dat haast ondoenlijk.
Ik dacht altijd dat dit een fout in de editor was maar na het zien van een youtube filmpje van ene Tony Nicholls blijkt het wél mogelijk te moeten zijn.
Hier kopieert Tony een child en hier zie je bij het openen van de matrix de komma's of punten gewoon staan.
Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen.
kopiëren children blueprint editor gaat onvolledig
-
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
- 3
- Gegeven waarderingen: 181 keren
- Ontvangen waarderingen: 1240 keren
-
- Berichten: 2857
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
- 4
- Gegeven waarderingen: 1310 keren
- Ontvangen waarderingen: 8202 keren
Re: kopiëren children blueprint editor gaat onvolledig
Volgens mij gewoon de [Ctrl] toets ingedrukt houden en met klikken alles selecteren wat je wil kopiëren, dat dan na het loslaten van deze toets gewoon plakken in een ander object.
Ik zal er straks ook nog even wat nauwkeuriger naar kijken hoe ik dat zelf doe.
Ik zal er straks ook nog even wat nauwkeuriger naar kijken hoe ik dat zelf doe.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.
-
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 08 apr 2020, 20:26
- 4
- Gegeven waarderingen: 252 keren
- Ontvangen waarderingen: 124 keren
Re: kopiëren children blueprint editor gaat onvolledig
Ik vink deze optie uit en dan werkt het bij mij
- Deze gebruikers waarderen Sjef61 voor dit bericht (totaal 2):
- Frison • KerAp
-
- Berichten: 297
- Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
- 3
- Gegeven waarderingen: 181 keren
- Ontvangen waarderingen: 1240 keren
Re: kopiëren children blueprint editor gaat onvolledig
Dat is hem inderdaad, bedankt Sjef. Scheelt een hele hoop werk.