Loco Swap
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 42 keren
- Ontvangen waarderingen: 7 keren
Re: Loco Swap
Dear Jkramer,
you may try to contact him via the DTG
Train Simulator Classic General
Discussion Forum under the Locoswap
Tool thread threre.
you may try to contact him via the DTG
Train Simulator Classic General
Discussion Forum under the Locoswap
Tool thread threre.
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 4 keren
Hello Iskult,
Frankoi67 advised me to create a fork of his LocoSwap repository and to make a pull request on GitHub what I did, so now I wait until he
has found the uploaded Dutch language and will implement it in the current LocoSwap v1.6.0.0
Thanks for your help.
Frankoi67 advised me to create a fork of his LocoSwap repository and to make a pull request on GitHub what I did, so now I wait until he
has found the uploaded Dutch language and will implement it in the current LocoSwap v1.6.0.0
Thanks for your help.
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2330 keren
- Ontvangen waarderingen: 2740 keren
Zie hier voor LocoSwap V1.6.1.0 met oa. NL vertaling. 

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- saurer580
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 4 keren
Inmiddels heb ik ook de Nederlandse handleiding met dialoogvensters voltooid,
zie het geüploade bestand: LocoSwap_manual_NL_v1.6.1.0.pdf
zie het geüploade bestand: LocoSwap_manual_NL_v1.6.1.0.pdf
-
- 5
Een korte vraag, hoe verwijder je "Loose Consisten" die leeg zijn in een scenario met LocoSwap?
Met TS_Tools kan dit wel gedaan worden, maaar dan kan het bewuste scenario niet meer geopend worden in LocoSwap en sluit die met harde hand af, althans zo ervaar ik het hier.
Ps. wil men het eens uitproberen?, in het scenario [V2.0] Lage Weide rangeren zitten er 5 ...

Met TS_Tools kan dit wel gedaan worden, maaar dan kan het bewuste scenario niet meer geopend worden in LocoSwap en sluit die met harde hand af, althans zo ervaar ik het hier.

Ps. wil men het eens uitproberen?, in het scenario [V2.0] Lage Weide rangeren zitten er 5 ...

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 10 keren
- Ontvangen waarderingen: 29 keren
Goedemiddag,
Ik heb een scenario voor Class 801 (Azuma), deze heb ik vervangen door een HST met Locoswap.
Echter stopt de scerario nu met de melding "out of fuel"en sluit hij af.
Ik weet dat je dit in de editor kan oplossen, maar als ik de editor opstart staat de camera in Reading. Als ik vervolgens naar London Padington "vlieg" krijg ik een tempdump. (out of memory).
Weet iemand een andere manier om de HST "af te tanken" zodat de melding niet meer verschijnt?
Mvgr, Wynne
Ik heb een scenario voor Class 801 (Azuma), deze heb ik vervangen door een HST met Locoswap.
Echter stopt de scerario nu met de melding "out of fuel"en sluit hij af.
Ik weet dat je dit in de editor kan oplossen, maar als ik de editor opstart staat de camera in Reading. Als ik vervolgens naar London Padington "vlieg" krijg ik een tempdump. (out of memory).
Weet iemand een andere manier om de HST "af te tanken" zodat de melding niet meer verschijnt?
Mvgr, Wynne
-
- 5
Dus de Class 801 heb je zeker niet, of wel?
Is/was dit wel het geval dan zou je het in game kunnen wisselen en ben je zeker dat het vervangen met LocoSwap niet iets is mis gegaan.
Of anders het vervangen eens met TS_Tools proberen.
-
- 5
Hoi,
Ik heb beide wel, maar in game kan ik dus niet bij de player trein komen, want als ik erheen zweef in de scenario editor krijg ik halverwege een tempdum (de editor start in Reading, en de trein staat in London (dat is zo een 45 km verderop).
Mvgr, Wynne
Ik heb beide wel, maar in game kan ik dus niet bij de player trein komen, want als ik erheen zweef in de scenario editor krijg ik halverwege een tempdum (de editor start in Reading, en de trein staat in London (dat is zo een 45 km verderop).
Mvgr, Wynne
-
- 5
Ja dan word het lastig maar hoe zweef je naar Londen toe, over de route heen of via de 2D map?
Dus in de 2D map naar Londen toe en dan waar de trein staat met Ctrl + muisklik?
En misschien de setting lager wat mogelijk helpt en/of eventueel een paar losse Consisten verwijderen .
Dus in de 2D map naar Londen toe en dan waar de trein staat met Ctrl + muisklik?
En misschien de setting lager wat mogelijk helpt en/of eventueel een paar losse Consisten verwijderen .
-
- 5
Goedemorgen,
Beetje late reactie.
Maar wist niet dat je in de editor in 2D je kon verplaatsen over de route. Dit werkt wel, dus nu alles opgelost hiermee.
Dus bedankt voor de tip!
Mvgr, Wynne
Beetje late reactie.
Maar wist niet dat je in de editor in 2D je kon verplaatsen over de route. Dit werkt wel, dus nu alles opgelost hiermee.
Dus bedankt voor de tip!
Mvgr, Wynne
- Deze gebruikers waarderen Wynne voor dit bericht:
- Marklin