Kleine update
Ik geef de pollopties nog even de tijd om binnen te komen, zodat iedereen z’n stem kan laten horen.
Deadline om suggesties in te sturen is eind van deze week, vrijdag 18 juli.
Daarna maken we de definitieve poll op basis van wat er allemaal genoemd is.
Laat dus vooral nog even van je horen als je ideeën hebt.
(wat betreft de 16/17/1800, Chris wil er best graag mee aan de slag, zolang Remon van RailTraction een goedkeuring geeft.
Remon heb ik ook al een bericht gestuurd en we horen dus vanzelf of het doorgaat als het 16/17/1800 zou worden.)
Wat zou jij willen als volgend project van ChrisTrains?
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 36 keren
- Ontvangen waarderingen: 35 keren
Re: Wat zou jij willen als volgend project van ChrisTrains?
Aspirant machinist op het STC.
Soundmodder en beheerder van DEC in mijn vrije tijd.
Soundmodder en beheerder van DEC in mijn vrije tijd.
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2253 keren
- Ontvangen waarderingen: 367 keren
Ik zou graag een midlifeupdate willen zien voor mat '64 en SGM.
- Deze gebruikers waarderen Louke1968 voor dit bericht (totaal 2):
- RobertF68 • R-Road
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 89 keren
- Ontvangen waarderingen: 48 keren
Omdat vrijdag de deadline is voor de inzendingen van suggesties voor Christrains, hierbij mijn wensen:
1. Midlife update voor Mat'64 (met een versie in de kleuren van Keolis "Valleilijn wordt RRReis"), SGMm, Wadloper en DM'90 (met SKPL versie voor Polen, hoeft geen veiligheidssysteem in te zitten, want in Nederland gebruiken wij geen SHP).
2. Het zou best gaaf zijn als Chris de ICE 3 Neo zou kunnen maken. Ik weet dat we een repaint hebben gebasseerd op de new ICE 3 BR 407 van DTG, maar deze heeft geen ATB.
3. Protos, ook al is het inzetgebied niet groot zou ik dit wel een mooie toevoeging aan de collectie vinden.
4. Als onderdeel van een update voor de Flirt 3 een Arriva 3c variant voor de Drielandentrein.
1. Midlife update voor Mat'64 (met een versie in de kleuren van Keolis "Valleilijn wordt RRReis"), SGMm, Wadloper en DM'90 (met SKPL versie voor Polen, hoeft geen veiligheidssysteem in te zitten, want in Nederland gebruiken wij geen SHP).
2. Het zou best gaaf zijn als Chris de ICE 3 Neo zou kunnen maken. Ik weet dat we een repaint hebben gebasseerd op de new ICE 3 BR 407 van DTG, maar deze heeft geen ATB.
3. Protos, ook al is het inzetgebied niet groot zou ik dit wel een mooie toevoeging aan de collectie vinden.
4. Als onderdeel van een update voor de Flirt 3 een Arriva 3c variant voor de Drielandentrein.
- Deze gebruikers waarderen Danddddzzz voor dit bericht:
- Marklin
Geniet altijd van het leven en van de ritten die je maakt.
Always enjoy life and enjoy the services you drive.
Always enjoy life and enjoy the services you drive.