Hallo,
Zijn er trainsimmers welke gebruik maken van bovenstaande controller.
Volgens de reviews zou deze veel beter zijn dan de Raildriver.
Ik hoor het wel
Groetjes van Rob
TSC-X controller van Sim Workshop
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 22 keren
Re: TSC-X controller van Sim Workshop
Mocht iemand interesse in deze controller hebben, de service van de betreffende leverancier is uitstekend. Bij de track and trace zag ik dat de controller naar iemand in Duitsland ging ipv mijn adres. Ik mailde naar de website en binnen 10 minuten had ik een antwoord.
Het was inderdaad hun fout en dezelfde dag zou een nieuwe verstuurd worden. Ik heb nu een nieuwe track and trace met mijn adres.
Ik was verbaasd hoe snel dit werd geregeld.
Groetjes van Rob
Het was inderdaad hun fout en dezelfde dag zou een nieuwe verstuurd worden. Ik heb nu een nieuwe track and trace met mijn adres.
Ik was verbaasd hoe snel dit werd geregeld.
Groetjes van Rob
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
Voorlopig ben ik nog/weer bezig met alles opnieuw te installeren... Blijft toch een hele operatie bij TSC.
Als ik alles weer op de rit heb ben ik wellicht wel geïnteresseerd in de TSC-X controller. Maar weet of heeft iemand gehoord/gelezen of de TSC-X werkt met TSC draaiend op Linux?
Ik gebruik al een tijd geen Windows meer en mis het ook niet moet ik zeggen.
TSC met mods werkt prima, zit mij zo af te vragen in hoeverre de TSC-X onder Linux werkt.
Als ik alles weer op de rit heb ben ik wellicht wel geïnteresseerd in de TSC-X controller. Maar weet of heeft iemand gehoord/gelezen of de TSC-X werkt met TSC draaiend op Linux?
Ik gebruik al een tijd geen Windows meer en mis het ook niet moet ik zeggen.
TSC met mods werkt prima, zit mij zo af te vragen in hoeverre de TSC-X onder Linux werkt.
-
- 5
Ha Lupin,
Als je een mailtje stuurt naar info@simworkshop.net krijg je snel antwoord op je vraag.
Ik ga morgen mijn controller ophalen bij het DPD punt.
Groetjes van Rob
Als je een mailtje stuurt naar info@simworkshop.net krijg je snel antwoord op je vraag.
Ik ga morgen mijn controller ophalen bij het DPD punt.

Groetjes van Rob
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 23 keren
- Ontvangen waarderingen: 15 keren
Naaar aanleiding van dit topic ben ik gaan zoeken naar een manual om mij te verdiepen in het instellen en ik heb er een gevonden. Ik zet hier de link er naar toe voor mocht je ook interesse hebben om eerst iets meer info cq instellingen te weten te komen.
https://www.dropbox.com/scl/fi/4b26gwkk ... 3rayy&dl=0
Zelf heb ik, na doornemen van dit manual, de stoute schoenen aangetrokken en er éen besteld.
Ik ga deze voor TS classic gebruiken.
https://www.dropbox.com/scl/fi/4b26gwkk ... 3rayy&dl=0
Zelf heb ik, na doornemen van dit manual, de stoute schoenen aangetrokken en er éen besteld.
Ik ga deze voor TS classic gebruiken.
- Deze gebruikers waarderen Treintje voor dit bericht:
- denisJura
-
- 5
Ha Treintje,
Onderstaande trainsimulatordriver heeft meerdere instructie filmpjes gemaakt. Ook om aan de knoppen een andere keus te hangen.
Https://youtube.com/@trainsimulatordriv ... ure=shared
Groetjes van Rob
Onderstaande trainsimulatordriver heeft meerdere instructie filmpjes gemaakt. Ook om aan de knoppen een andere keus te hangen.
Https://youtube.com/@trainsimulatordriv ... ure=shared
Groetjes van Rob
- Deze gebruikers waarderen dutchman voor dit bericht:
- Treintje