Ik zoek hulp bij de installatie

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
Plaats reactie
timmy1902
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2021, 09:44
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Ik zoek hulp bij de installatie

Bericht door timmy1902 »

Hallo en goedemiddag

Ik zoek iemand die mij kan helpen met de installatie vanuit Zuidwest Nederland, ik heb alle add-ons gekocht maar heb er gewoon geen tijd voor. Ik werk in de groothandel en wil eigenlijk gewoon mijn favoriete nummer in de avond, waar ik al 30 jaar in Zeeland spreek Duits en Engels.

U kunt mij helpen via Teamviewer, <knip>, daar zou ik u zeer dankbaar voor zijn.

Als dit bericht niet is toegestaan, mijn excuses.

Beste wensen
Deze gebruikers waarderen timmy1902 voor dit bericht:
MeesterJos

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Re: Ik zoek hulp bij de installatie

Bericht door MarkA »

Allereerst welkom op het forum Timmy.

Ik denk dat het erg lastig zo niet onmogelijk wordt iemand te vinden.
Je geeft even bot gezegd aan dat je zelf geen tijd heb om iets uit te zoeken voor iets dat je zelf wil, maar je verwacht wel dat een ander dit voor je op gaat lossen/in orde maken. Dat vind ik persoonlijk niet zo'n redelijk verzoek eerlijk gezegd.

Mijn advies is dan ook om het toch echt eerst zelf te gaan proberen, mocht je dan ergens specifiek niet uitkomen is een specifieke vraag in dit topic natuurlijk altijd welkom.
Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht:
Frison
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Gebruikersavatar
MeesterJos
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 aug 2021, 15:17
2
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren

Re: Ik zoek hulp bij de installatie

Bericht door MeesterJos »

Hallo allemaal.

Ik zit eigenlijk met hetzelfde probleem. In mijn geval heb ik wel degelijk zelf diverse pogingen ondernomen om trajecten goed in mijn PC te zetten, maar niet met het gewenste resultaat.

Mocht iemand de moeite willen nemen mij te helpen op locatie, misschien is het dan leuk om te vermelden dat ik ook bezig ben een (echt) spoor aan te leggen thuis met diverse railvoertuigen erop. dan kan je jouw bezoek combineren met een rondleiding op mijn land en een bezoek aan het Noord Nederlands Trein en Tram Museum, dan ook nog eens heel dicht in de buurt is.

Mocht je het gemist hebben: https://www.rtvnoord.nl/nieuws/853785/m ... olgelukkig
https://www.youtube.com/channel/UCzAe_V ... 8SgJw7xcJg Het zou leuk zijn, als je een bezoekje brengt aan mijn YouTube kanaal. :ok_hand:

Graag tot ziens! :wave:

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”