RW Enhancer 2

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
dutchman
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 aug 2020, 17:57
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: RW Enhancer 2

Bericht door dutchman »

Hallo,
Is het mogelijk een saved scenario op te starten via RW2.
Als ik het nu start pakt RW2 weer het 1e station en niet het station waar de trein onderweg naar is.

Groetjes van Rob

jpvdveer
Berichten: 271
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
3
Gegeven waarderingen: 86 keren
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: RW Enhancer 2

Bericht door jpvdveer »

Momenteel niet, maar de ontwikkelaar heeft aangegeven dat deze optie wel in de planning zit.

Arno5201
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 okt 2022, 18:33
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: RW Enhancer 2

Bericht door Arno5201 »

Hallo,

Ik zie hier dat mensen met een premium account de mogelijkheid hebben om de stations in het nederlands om te laten roepen. Echter werkt dat niet. Ik heb wel het nederlandse talenpakket geinstaleerd staan maar het is nog steeds in het engels. Ook heb ik het probleem dat ts pauzeert in een scenario zijn er meerdere keren dat het spel automatisch gepauzeert word. Klopt het overigens dat wanneer je een scenario via enchanger selecteerd je die nog via ts zelf weer opnieuw moet instaleren?

Zo dat zijn een hoop vragen, sorry daarvoor

jpvdveer
Berichten: 271
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
3
Gegeven waarderingen: 86 keren
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: RW Enhancer 2

Bericht door jpvdveer »

Twee antwoorden:

* Stationsomroepen volgen de taal van het land waar je rijdt. In het VK dus Engels, in Duitsland Duits en in Nederland ... Zorg wel dat je onder Gameplay - Speech Engine steeds "Azure" selecteert - dit is voor Nederlands essentieel!

* Je moet het scenario inderdaad altijd manueel via TS opstarten

Arno5201
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 okt 2022, 18:33
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: RW Enhancer 2

Bericht door Arno5201 »

Hallo,

Even een *kick* Enige tijd geleden heb ik hier een bericht geplaatst mbt tot de omroep in rw enchanger 2 en over het continu pauzeren van het spel wanneer ik een scenario rijdt. De omroep werkt nu wel, echter pauzeert rw enchanger nog steeds het spel wanneer ik een scenario speel. Is er iemand die weet waar dit aan zou kunnen liggen?

Gebruikersavatar
Beentrain
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 apr 2020, 18:56
3
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren
Contacteer:

Re: RW Enhancer 2

Bericht door Beentrain »

Technisch heb ik wel een idee omdat ik het zelfde probleem met ThirdRails heb gehad.
TS gebruikt chromium voor het menu en waarschijnlijk RW Enhancer 2 ook. Als een andere applicatie hetzelfde Chromium proces gebruiken dan pauzeert TS.

Geen idee of dit het geval is, maar wellicht kan je je vraag stellen op Railsim.de in deze thread.
De ontwikkelaar reageert daar namelijk regelmatig zelf ook vaak op problemen.

https://rail-sim.de/forum/thread/36940- ... rschienen/

Hoopt dat het je helpt!
Developer of ThirdRails => Experience a Train Driver’s operation at the highest level of realism possible in Train Simulator! More info : thirdrails.org

Ramm859
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 apr 2020, 08:34
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: RW Enhancer 2

Bericht door Ramm859 »

Heb het programma zelf ongeveer vanaf eind 2022 3x mee gespeeld en zelf de voorkeur voor V1,

V2 recentelijk nog geprobeerd maar vind het programma zeer slecht, updates geinstalleerd maar bij content cooking blijft die zeer lang op 4% staan om me er dan uit te gooien, heb ook herinstallatie gedaan maar probleem blijft, zelf 6 maand terug toen dit begon, nu dacht ik ga het nog eens proberen maar niets helpt.

Kortom vind het een bagger programma en ook nog eens veel te duur voor "de nog steeds early acces" en dan nog aansmeren van een premium abonnement.

Dit is geen enkele 25,- waard .

jpvdveer
Berichten: 271
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:00
3
Gegeven waarderingen: 86 keren
Ontvangen waarderingen: 91 keren

Re: RW Enhancer 2

Bericht door jpvdveer »

Dan ben je toch wel een uitzondering hoor en is er ergens een probleem met je systeem. Bij mij. en ik weet bij vele anderen, functioneert het perfect en heeft het de TS-ervaring enorm verbeterd.
Deze gebruikers waarderen jpvdveer voor dit bericht:
denisJura

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”