Signalsoft klanten van ChrisTrains

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
Gebruikersavatar
ChrisTrains
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 apr 2020, 16:45
3
Gegeven waarderingen: 18 keren
Ontvangen waarderingen: 997 keren

Signalsoft klanten van ChrisTrains

Bericht door ChrisTrains »

De Signalsoft partner webshop heeft helaas moeten sluiten.
Als onderdeel van de oorspronkelijke overeenkomst met Signalsoft ontving ChrisTrains maandelijkse verkooplijsten. Ik heb al deze gegevens vanaf 2012 boven water gehaald en ik heb een hulpprogramma kunnen schrijven dat de relevante klant- en verkoopinformatie importeert in de christrains.com webshop.
Dit betekent dat alle eerdere Signalsoft-klanten nu accounts hebben op christrains.com, en deze accounts bevatten alle eerder gekochte producten van Signalsoft.
U kunt uw account controleren via het gedeelte "mijn downloads" op de helppagina: https://www.christrains.com/nl/support.html

Belangrijk: tijdens het importeren van de accountgegevens zijn de originele sleutelcodes verloren gegaan, maar de volgende keer dat u een product downloadt van christrains.com, ontvangt u een nieuwe sleutelcode. Tevens kunnen sommige producten als duplicaten in uw account verschijnen (er kunnen bijvoorbeeld twee VIRM-aankopen worden getoond). Dat is geen probleem.

Belangrijk: de accounts die zijn gemaakt of bewerkt op christrains.com zijn gebaseerd op de e-mailadressen die zijn gebruikt voor de oorspronkelijke aankopen bij Signalsoft. Als u uw account niet kunt vinden met uw meest recente e-mailadres, kan ik het account handmatig aanpassen als u weet wat het oorspronkelijke e-mailadres was.

GDPR-informatie.
De Signalsoft-klantgegevens bevatten GEEN betalingsinformatie. Er zijn nooit bank- of creditcardgegevens naar ChrisTrains gestuurd.
De Signalsoft klantgegevens bevatten WEL postadressen en telefoonnummers - die zijn allemaal weggegooid omdat ChrisTrains geen van die informatie hoeft te weten. (Als u uw postadres handmatig aan uw nieuwe ChrisTrains-account wilt toevoegen, is dat aan u)
De e-mailadressen die worden gebruikt om accounts op ChrisTrains.com aan te maken, zijn NIET automatisch aangemeld voor de ChrisTrains-nieuwsbrief. Als u zich wilt aanmelden, moet u dit doen via het gedeelte "mailinglijst" onderaan de hoofdpagina van ChrisTrains.com.
Ik ben hier om je geld te kosten. www.christrains.com :smile:

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”