Diverse kortingen van 20 tot 50% op diverse
Heb je die ene
https://store.steampowered.com/app/24010
Inclusief de Train Simulator 2020 Swiss Edition met daarin de Bernina Line en de Gotthardbahn Alpine Classic
Dat komt vanwege dat het basispakket van Train Simulator 2020 bestaat uit:
3 routes voor de prijs van 1 kan ik nou niet echt geldklopperij noemen.GertMeering schreef: ↑10 sep 2020, 23:57Is er ook iets bekend over de vernieuwing van het spel ? of is het zoals gewoonlijk weer geldklopperij.Want daar zijn ze wel goed in...als je het mij vraagt.
Met nog ruim 8.5 uur te gaan heb ik TS2020 zojuist gekocht, had nog gehoopt zo op de laatste dag dat het bijv. 70% zou worden, maar nee hoor.
Correct, maar sinds die mogelijkheid binnen de algemene sales is afgeschaft hadden ze in juli of augustus een aparte sale, 24 uur lang, die ook "daily deal" heette, met 70 of 85% korting.Rob Jansen schreef: ↑13 sep 2020, 09:36De 'daily deals', of 'flash deals' zoals Steam ze noemde zijn ondertussen al jaren geen feit meer.
Dat was een functie van Steam waarbij een aantal games/dlc extra sterk in prijs verlaagd is.
Sinds dat niet meer bestaat is elke sale een vaste prijs, dus zodra een sale begint (promotiedeal van 48 uur, week lange deal of welke sale dan ook) is de prijs vast voor die sale zolang die loopt.