Tree Near Pine Flexi

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1910 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Tree Near Pine Flexi

Bericht door Marklin »

Even een vraagje over oa. de TSA Tree Near Pine Flexi 2, dat zijn sparren die zich autom. aanpassen aan berg en dal.
Op zich mooi, maar wat wil het geval bij deze rij bomen dat ze in een keer goed geplaatst moeten worden.
D.w.z. als je de muis los laat en ze wat wil verplaatsen/draaien is de veerkracht eruit en blijven ze in de vorm staan zoals ze geplaatst zijn.
Mijn vraag aan met name routebouwers; hoe ervaren jullie dit, en heeft iemand toevallig een idee of hint om het nadien goed te krijgen aan de vorm van berg en dal? :wink:

Zie de 2 plaatjes wat ik ermee bedoel, plaatje 1 is geplaatst en 2 wat verschoven:
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: Tree Near Pine Flexi

Bericht door NielsB_ »

De bomenrij opnieuw selecteren en een paar keer op 'J' drukken en dan conformeren ze zich aan de nieuwe situatie :)

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1910 keren
Ontvangen waarderingen: 2130 keren

Re: Tree Near Pine Flexi

Bericht door Marklin »

Nja simpel, dit is weer iets waar ik ff niet bij stil heb gestaan en een knoop in de hersenen heb gehad. :upside_down:
Want met de J wist ik en gebruik bij een enkel object om ze gelijk naar het maaiveld te krijgen mits het Pivot punt nul is.
Afijn bedankt voor de hint! :thumbsup:

Ps. had in Arnhem een rij flexi huizen geplaatst en met die vraag zat, vandaar .....
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
NielsB_
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 300
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 110 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

Re: Tree Near Pine Flexi

Bericht door Koplopermau »

Ik wist niet dat je op J kon drukken om iets op de grond te zetten... Handig om te weten. :sunglasses:
Deze gebruikers waarderen Koplopermau voor dit bericht:
NielsB_
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”