TSC .dds en .psd bestanden
- Marklin
- Berichten: 3436
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1937 keren
- Ontvangen waarderingen: 2163 keren
TSC .dds en .psd bestanden
Een vraagje, ik zag wel dat er in de Assets map 110 MB aan .dds en .psd bestanden zitten, maar die worden op zich toch niet gebruikt door Railworks, of wel?
M.a.w. kan ik deze zonder gevolgen verwijderen, en zijn door providers mee verpakt of zo, als je er als gebruiker niets mee kunt c.q. niets aan heb?
M.a.w. kan ik deze zonder gevolgen verwijderen, en zijn door providers mee verpakt of zo, als je er als gebruiker niets mee kunt c.q. niets aan heb?
- Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 459 keren
- Ontvangen waarderingen: 767 keren
- Contacteer:
Re: TSC .dds en .psd bestanden
Deze worden niet gebruikt door TS en als speler kun je ze gewoon verwijderen uit je assets en content map.
Als een Assets bouwer, kan het een ander verhaal zijn; deze horen dan overigens niet meegeleverd te worden, bij de release.
Daarnaast heb je als Assets bouwer deze bestanden wel nodig in je Source map.
Als een Assets bouwer, kan het een ander verhaal zijn; deze horen dan overigens niet meegeleverd te worden, bij de release.
Daarnaast heb je als Assets bouwer deze bestanden wel nodig in je Source map.
- Marklin
- Berichten: 3436
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1937 keren
- Ontvangen waarderingen: 2163 keren
Re: TSC .dds en .psd bestanden
Oké Rob, je schrijft uit de content map ...., maar daar zit ook nog 21 MB aan .dds bestanden in en niet meegerekend had.
En allemaal in ....\RailWorks\Content\Routes\diverse route\Terrain\textures\ mappen.
Zo ook als voorbeeld in 't Limbrugs Heuvelland, ik vermoed i.v.m. DEM data maar dit terzijde, dus als er eenzelfde .TgPcDx naam bestand staat kan dat ook weg? (zie knipsel)
En allemaal in ....\RailWorks\Content\Routes\diverse route\Terrain\textures\ mappen.
Zo ook als voorbeeld in 't Limbrugs Heuvelland, ik vermoed i.v.m. DEM data maar dit terzijde, dus als er eenzelfde .TgPcDx naam bestand staat kan dat ook weg? (zie knipsel)
- Rubku_NL
- Download Manager
- Berichten: 651
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 459 keren
- Ontvangen waarderingen: 767 keren
- Contacteer:
Re: TSC .dds en .psd bestanden
ja de .dds kunnen weg.
De .png niet want deze kunnen door een scenario gebruikt worden.
De .TgPcDx twijfel ik een beetje, meestal horen deze hier niet en zal je hier ook niet de map textures moeten vinden hoogt iets wat van Lua of andere script word aangestuurd, of je vind een map met .bin van extra Scenery objecten.
In dit geval vermoed ik dat de bouwer deze map vergeten weg te halen.
De .png niet want deze kunnen door een scenario gebruikt worden.
De .TgPcDx twijfel ik een beetje, meestal horen deze hier niet en zal je hier ook niet de map textures moeten vinden hoogt iets wat van Lua of andere script word aangestuurd, of je vind een map met .bin van extra Scenery objecten.
In dit geval vermoed ik dat de bouwer deze map vergeten weg te halen.
- Marklin
- Berichten: 3436
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1937 keren
- Ontvangen waarderingen: 2163 keren
Re: TSC .dds en .psd bestanden
Dat weet ik dan ook niet hoe het met de .TgPcDx zit in genoemde map.
Ze zitten zelfs in de Pennsylvania Steam map en naar ik aanneem een payware route is, zelf met ...WI.TgPcDx bestanden.
Ofwel die laat ik voorlopig maar ongemoeit als we niet zeker van de zaak zijn.
Edit/
Nou heb eens een proef gedaan met de voormalige 't Midden Nederland route en DEM data waar de .TgPcDx ook inzitten door de textures map te verwijderen.
Maar zover ik kan overzien heeft het iig geen gevolgen zodat je bijv. een vlak veld zou zien.
Vraag mij hierbij wel af waarom het dan aangemaakt word, mja het zal om de een of andere reden wel nodig zijn geweest, heb er geen verklaarbare reden voor.
- Rob Jansen
- Oprichter
- Berichten: 911
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Op vele plekken :)
- Gegeven waarderingen: 199 keren
- Ontvangen waarderingen: 265 keren
- Contacteer:
Re: TSC .dds en .psd bestanden
Die in de content map lijkt mogelijk op de oude manier voordat Google Maps werd gebruikt.
Dat je tegels voorzien waren van data dat je kon bouwen.
Lijkt mij een van een mogelijke conclusies.
Dat je tegels voorzien waren van data dat je kon bouwen.
Lijkt mij een van een mogelijke conclusies.
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie
- Marklin
- Berichten: 3436
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1937 keren
- Ontvangen waarderingen: 2163 keren
Re: TSC .dds en .psd bestanden
Dat zou heel goed kunnen Rob en zeker als die Pennsylvania Steam een add-on van voor Google Overlay was.
Ofwel dat kan een optie zijn waarom die (Wi).TgPcDx er inzitten.
Ofwel dat kan een optie zijn waarom die (Wi).TgPcDx er inzitten.