overweg

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
Plaats reactie
ronniedevos
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2021, 12:37
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

overweg

Bericht door ronniedevos »

Hoi allemaal. Wie kan mijn helpen? Als ik een nl ahop overweg plaatst zie ik pijlen. De pijlen die ik eerst op de rails plaatst bij de kanten geen probleem. Maar als ik een pijl voor de overweg plaatst po de weg <---rechts krijg ik een cijfer 2 te zien Maar als ik aan de andere kant een pijl plaatst krijg ik een cijfer 3 te zien en wijs hij ook die kant op<--- in plaatst van --->. Hoe kan ik de pijl rechts<--- plaatsen dat ik nummer 1 krijg op de rechter baan?. En hoe kan ik die pijl rechts ---> aan de andere kant op nummer 2 plaatsen?. Als ik voor de overweg staan gaan de bomen dicht. Dan zie ik aan de overkant links de auto's stoppen. voor de overweg. Maar ik zie op de rechtse baan als ik voor de overweg staat geen auto's stoppen dan rijden ze gewoon door de bomen heen. Hoe komt dat? Doe ik soms iets verkeert? Gaarne wacht ik op jullie antwoordt

RondeVos

Gebruikersavatar
BertTrain
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:30
3
Locatie: Utrecht
Gegeven waarderingen: 253 keren
Ontvangen waarderingen: 740 keren

Re: overweg

Bericht door BertTrain »

Je moet de pijl op de rechterbaan selecteren en dan kun je met de Shift toets de richting van de pijl wijzigen. De pijl op de weg moet richting de overweg wijzen.
Bouwer van route "Heuvelland" en "Spoorlijnen Zuid Limburg"

ronniedevos
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2021, 12:37
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: overweg

Bericht door ronniedevos »

Hee bedankt. Nu werk het wel nu stoppen ze in beide richtingen.

Rondevos

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: overweg

Bericht door Marklin »

Mooi, mocht je nog eens ergens mee zitten wat Coha objecten betreft kijk dan eerst eens in de map ...\Steam\steamapps\common\RailWorks\Manuals\Coha\...
Daar gaan na installatie alle handleidingen naartoe mocht je dat nog niet weten waar deze overweg vraag ook staat beschreven in het desbetreffende PDF bestand. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”