aanpassen maximum snelheid op traject

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
Plaats reactie
k_j_k
Berichten: 48
Lid geworden op: 12 sep 2022, 17:11
1
Gegeven waarderingen: 8 keren
Ontvangen waarderingen: 6 keren

aanpassen maximum snelheid op traject

Bericht door k_j_k »

Ik wil van een bestaande (DTG) route wat wijzigingen gaan aanbrengen. Ik heb begrepen dat dit het beste kan door een kloon van de route te maken om te voorkomen dat Steam wijzigingen ongedaan maakt (bij een nieuwe update?). Het is zeker geen mogelijkheid om die wijzigingen in de vorm van een zelfgemaakte patch uit te brengen, voor eigen gebruik? Zoiets heb ik wel via een Steam workshop (van een ander), maar dat dient om een wijziging voor een breder publiek beschikbaar te maken.
Naast toevoeging van wat objecten en scenery wil ik ook de maximum snelheid verhogen op een bepaald traject. In de Worldeditor zijn kenmerken van een stuk spoor te wijzigen,waaronder de maximum snelheid, maar is er ook een manier om een groot stuk spoor te selecteren (een selectie dat grijs wordt is hooguit een paar honderd meter)? Het betreffende traject is zo'n 40km.
Verder heb ik gezien dat een wijziging in de Worldeditor niet ongedaan gemaakt kan worden, alleen 'save' en 'cancel', en bij cancel blijf je dus in de Worldeditor. De Worldeditor ongewijzigd verlaten kan dan alleen door Train Simulator in de taskmanager te beeindigen. Lijkt me wat slordig.

Ik heb geen ervaring met wijzigingen aanbrengen in een route, en heb dit niet in een handleiding of video kunnen vinden, vandaar :sweat_smile:

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 113 keren
Ontvangen waarderingen: 285 keren
Contacteer:

Re: aanpassen maximum snelheid op traject

Bericht door Koplopermau »

Niet in één keer 40 km doen, maar per stuk van 400-500m. Duurt wel even, maar dan heb je ook wat. Tussendoor niet vergeten op te slaan. :smile:
Deze gebruikers waarderen Koplopermau voor dit bericht:
k_j_k
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”