Hi all,
Hopelijk in het goede topic.
Iemand ervaringen met de klantenservice van Railtraction? Sinds vorige week zaterdag naar aanleiding van een aankoop een aantal keer een mail gestuurd en gisteren ook via formulier op de site een melding gedaan maar tot op heden geen reactie. Ook niet in Spam folder.
Klantenservice Railtraction
-
- Berichten: 300
- Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
- 3
- Gegeven waarderingen: 186 keren
- Ontvangen waarderingen: 1242 keren
Re: Klantenservice Railtraction
Het is een eenmansbedrijf en het is vakantietijd, misschien even een poosje afwachten.
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 10 feb 2023, 09:26
- 1
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Klantenservice Railtraction
Ik vindt 10 dagen wel een behoorlijk poosje eigenlijk. Maar dat zou in principe zelfs nog niet zo erg zijn als er ergens een berichtje op de site staat dat klantenservice minder goed bereikbaar is ofzo. Nu blijft het allemaal ongewis. Ook best begrip voor dat het blijkbaar een eenmanszaak maar als dat de reden is om langer over inhoudelijke reacties te doen communiceer dat dan.
-
- Berichten: 470
- Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:31
- 4
- Gegeven waarderingen: 1804 keren
- Ontvangen waarderingen: 241 keren
Re: Klantenservice Railtraction
Vandaag nog een mail ontvangen van Railtraction (weliswaar nieuwsbrief).
Dus je bent waarschijnlijk op de stapel belandt op het bureau .
Wel je geld innen maar als je vragen hebt...
Dus je bent waarschijnlijk op de stapel belandt op het bureau .
Wel je geld innen maar als je vragen hebt...
- Deze gebruikers waarderen Wadlopertje voor dit bericht:
- Fsxerik
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 10 feb 2023, 09:26
- 1
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Re: Klantenservice Railtraction
Dat laatste inderdaad. Ik wacht nog wel even af maar weegt zwaar mee voor eventuele toekomstige aankopen.Wadlopertje schreef: ↑13 feb 2024, 19:38Vandaag nog een mail ontvangen van Railtraction (weliswaar nieuwsbrief).
Dus je bent waarschijnlijk op de stapel belandt op het bureau .
Wel je geld innen maar als je vragen hebt...
Heb na lezen van dit forum ook nooit wat durven kopen bij Dutch Classics. Ook slecht bereikbaar wat ik zo lees.
- Deze gebruikers waarderen Fsxerik voor dit bericht (totaal 2):
- Wadlopertje • Accelerat