Klantenservice Railtraction

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
Plaats reactie
Fsxerik
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 feb 2023, 09:26
1
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Klantenservice Railtraction

Bericht door Fsxerik »

Hi all,

Hopelijk in het goede topic.

Iemand ervaringen met de klantenservice van Railtraction? Sinds vorige week zaterdag naar aanleiding van een aankoop een aantal keer een mail gestuurd en gisteren ook via formulier op de site een melding gedaan maar tot op heden geen reactie. Ook niet in Spam folder.

Gebruikersavatar
Marc D.
Berichten: 290
Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
3
Gegeven waarderingen: 177 keren
Ontvangen waarderingen: 1220 keren

Re: Klantenservice Railtraction

Bericht door Marc D. »

Het is een eenmansbedrijf en het is vakantietijd, misschien even een poosje afwachten.

Fsxerik
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 feb 2023, 09:26
1
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Klantenservice Railtraction

Bericht door Fsxerik »

Ik vindt 10 dagen wel een behoorlijk poosje eigenlijk. Maar dat zou in principe zelfs nog niet zo erg zijn als er ergens een berichtje op de site staat dat klantenservice minder goed bereikbaar is ofzo. Nu blijft het allemaal ongewis. Ook best begrip voor dat het blijkbaar een eenmanszaak maar als dat de reden is om langer over inhoudelijke reacties te doen communiceer dat dan.

Gebruikersavatar
Wadlopertje
Berichten: 468
Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:31
4
Gegeven waarderingen: 1791 keren
Ontvangen waarderingen: 239 keren

Re: Klantenservice Railtraction

Bericht door Wadlopertje »

Vandaag nog een mail ontvangen van Railtraction (weliswaar nieuwsbrief).
Dus je bent waarschijnlijk op de stapel belandt op het bureau :sweat_smile: .
Wel je geld innen maar als je vragen hebt...
Deze gebruikers waarderen Wadlopertje voor dit bericht:
Fsxerik

Fsxerik
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 feb 2023, 09:26
1
Gegeven waarderingen: 3 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Klantenservice Railtraction

Bericht door Fsxerik »

Wadlopertje schreef:
13 feb 2024, 19:38
Vandaag nog een mail ontvangen van Railtraction (weliswaar nieuwsbrief).
Dus je bent waarschijnlijk op de stapel belandt op het bureau :sweat_smile: .
Wel je geld innen maar als je vragen hebt...
Dat laatste inderdaad. Ik wacht nog wel even af maar weegt zwaar mee voor eventuele toekomstige aankopen.
Heb na lezen van dit forum ook nooit wat durven kopen bij Dutch Classics. Ook slecht bereikbaar wat ik zo lees.
Deze gebruikers waarderen Fsxerik voor dit bericht (totaal 2):
WadlopertjeAccelerat

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”