Pagina 1 van 1

Klantenservice Railtraction

Geplaatst: 13 feb 2024, 14:17
door Fsxerik
Hi all,

Hopelijk in het goede topic.

Iemand ervaringen met de klantenservice van Railtraction? Sinds vorige week zaterdag naar aanleiding van een aankoop een aantal keer een mail gestuurd en gisteren ook via formulier op de site een melding gedaan maar tot op heden geen reactie. Ook niet in Spam folder.

Re: Klantenservice Railtraction

Geplaatst: 13 feb 2024, 14:46
door Marc D.
Het is een eenmansbedrijf en het is vakantietijd, misschien even een poosje afwachten.

Re: Klantenservice Railtraction

Geplaatst: 13 feb 2024, 16:58
door Fsxerik
Ik vindt 10 dagen wel een behoorlijk poosje eigenlijk. Maar dat zou in principe zelfs nog niet zo erg zijn als er ergens een berichtje op de site staat dat klantenservice minder goed bereikbaar is ofzo. Nu blijft het allemaal ongewis. Ook best begrip voor dat het blijkbaar een eenmanszaak maar als dat de reden is om langer over inhoudelijke reacties te doen communiceer dat dan.

Re: Klantenservice Railtraction

Geplaatst: 13 feb 2024, 19:38
door Wadlopertje
Vandaag nog een mail ontvangen van Railtraction (weliswaar nieuwsbrief).
Dus je bent waarschijnlijk op de stapel belandt op het bureau :sweat_smile: .
Wel je geld innen maar als je vragen hebt...

Re: Klantenservice Railtraction

Geplaatst: 13 feb 2024, 20:14
door Fsxerik
Wadlopertje schreef:
13 feb 2024, 19:38
Vandaag nog een mail ontvangen van Railtraction (weliswaar nieuwsbrief).
Dus je bent waarschijnlijk op de stapel belandt op het bureau :sweat_smile: .
Wel je geld innen maar als je vragen hebt...
Dat laatste inderdaad. Ik wacht nog wel even af maar weegt zwaar mee voor eventuele toekomstige aankopen.
Heb na lezen van dit forum ook nooit wat durven kopen bij Dutch Classics. Ook slecht bereikbaar wat ik zo lees.