Clean Assets

Plaats hier alle andere onderwerpen welke niet in de onderstaande forums.
Frison
5
Gegeven waarderingen: 1484 keren
Ontvangen waarderingen: 8786 keren

Clean Assets

Bericht door Frison »

Zojuist eens een "CleanAsset.bat" uitgevoerd en ik moet zeggen dat ik schrok van alle overbodige bestanden die er de laatste dagen/weken bij zijn gekomen. Het lijkt wel of niemand van het bestaan van dit handige tool afweet. :rolling_eyes:
Er is momenteel een enorme upload gaande (vanwege het toekomstige sluiten van SimSam ?) en daar zitten ontzettend veel overbodige bestanden in, maar ook in andere downloads.

Dus bij deze een oproep aan alle Asset- en Routebouwers, draai dit bestand even voor je wat gaat uploaden, dat scheelt de gebruikers heel veel ruimte. :wink:

Voor diegene die het niet bezitten:

Code: Selecteer alles

del /s *.tgt
del /s *.cost
del /s *.bak*
del /s *.xml
del /s *.pdf
del /s *.txt
del /s *.tmp
del /s *.doc*
pause
sla dit in een tekstbestand op met als extensie .bat, en plaats het in je asset map. NIET in de Contentmap, want dan gaat het fout!!
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
denisJura
Na lang twijfelen, toch nog maar even doorzetten

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2303 keren
Ontvangen waarderingen: 2724 keren

Re: Clean Assets

Bericht door Marklin »

Ja Frits, dat .bat bestandje heb ik ooit eens ergens in de download gehad dus weet het bestaan ervan.
Sterker nog, 4 a 5 Jaar geleden had ik het al eens aangekaart. :zipper_mouth:
En zoals je aangeeft als je het bijv. om de maand een keer uitvoert komt er soms een ellen lange lijst al naar gelang er is geïnstalleerd.

Edit/
Hier nog iets vergelijkbaars maar dan voor backup files in scenario mappen (.bak) waar een paar jaar geleden dutchman mee kwam.
Had wat naar onderen toe een suggestie gedaan voor een .bat file om alles tegelijk te verwijderen aan back-up bestanden. :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

Terug naar “Algemeen”