HUD doorzichtig maken
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 4 keren
- Ontvangen waarderingen: 7 keren
HUD doorzichtig maken
Gisteravond een stukje livestream van Rubku bekeken. Daarin viel mij op dat de Hud bijna niet zichtbaar is. Ben op het internet aan het zoeken geweest maar komt de oplossing voor TSC niet tegen, wie wil mij helpen. bvd Jan
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 126 keren
- Ontvangen waarderingen: 339 keren
Re: HUD doorzichtig maken
In de instellingen de transparantie van het menu aanpassen. Dit is een slider in de grafische instellingen.
-
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Even als aanvulling op KoploperMau, de HUD die Rubku_NL gebruikt is niet de standaard maar dat is deze: https://rail-sim.de/forum/thread/12304- ... um-testen/ en dan dezelfde instellingen om de HUD minder doorzichtig te maken!

-
- 3
- Gegeven waarderingen: 4 keren
- Ontvangen waarderingen: 7 keren
[quote=Dit is een slider in de grafische instellingen.
[/quote]
Dankjewel, ik zal vanavond eens proberen welke slider ik moet hebben. Ik kom n.l. bij de grafische instellingen de term "HUD" nergens tegen, vandaar dat ik twijfelde of ik het daar wel moest zoeken of dat het dieper weg in het programma zit.
[/quote]
Dankjewel, ik zal vanavond eens proberen welke slider ik moet hebben. Ik kom n.l. bij de grafische instellingen de term "HUD" nergens tegen, vandaar dat ik twijfelde of ik het daar wel moest zoeken of dat het dieper weg in het programma zit.