Hallo medesimmers,
Ik heb via steam railsim opnieuw geinstalleerd. Voor de nieuwe installatie was de railworks folder weg en toen opnieuw geinstalleerd.
Als ik trainsim opstart zie ik nu alleen de routes en treinen welke niet in .ap files zitten. De assets en routes mappen zijn wel gevuld met al mijn dlc's.
Als ik handmatig de .ap file uitpakt, is wel alles zichtbaar. Ik neem aan dat in de railworks map een programma moet zitten die de ap's uitpakt, ik heb geen idee hoe die heet.
Is dit ook wel eens bij iemand anders gebeurt ?
Ik hoor het wel.
Groetjes van Rob
na herinstallatie worden .ap files niet geopend
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 6
- Gegeven waarderingen: 930 keren
- Ontvangen waarderingen: 1940 keren
Re: na herinstallatie worden .ap files niet geopend
dat is dus compleet verkeerd. ap bestanden moet je dus nooit uit pakken.
Ik vermoed dat je bedoelt dat TStools de route als missend ziet of de assets er van.
beste is om er voor te zorgen dat je alle bestanden wat in de .ap zit laat zitten en alles wat er naast staat, m.u.v. repaints verwijderd.
Het snelste gaat via een steam check.
De voornaamste reden is dat TS langzamer gaat werken als je de bestanden buiten de .ap heb staan, en tevens bij een update van een addon of een steam check worden de bestanden die buiten de .ap zitten toch verwijderd.
Ik vermoed dat je bedoelt dat TStools de route als missend ziet of de assets er van.
beste is om er voor te zorgen dat je alle bestanden wat in de .ap zit laat zitten en alles wat er naast staat, m.u.v. repaints verwijderd.
Het snelste gaat via een steam check.
De voornaamste reden is dat TS langzamer gaat werken als je de bestanden buiten de .ap heb staan, en tevens bij een update van een addon of een steam check worden de bestanden die buiten de .ap zitten toch verwijderd.
-
Frison
- 6
- Gegeven waarderingen: 1698 keren
- Ontvangen waarderingen: 9988 keren
Nou, ik denk dat de vraagsteller wat anders bedoeld, hij zegt:
Als ik trainsim opstart zie ik nu alleen de routes en treinen welke niet in .ap files zitten
Met andere woorden, als Railworks wordt geopend ziet hij bepaalde routes niet.
Maar zou het niet zo zijn, dat door het ontbreken van scenario's voor de diverse routes ze niet zichtbaar zijn?
Dat die dan toevallig in een .ap bestand zitten?
Als je een route niet ziet in bijvoorbeeld "standaard" komt dat, omdat er zeer waarschijnlijk geen scenario voor is en dan zie je deze route daar dus niet staan.
Als ik trainsim opstart zie ik nu alleen de routes en treinen welke niet in .ap files zitten
Met andere woorden, als Railworks wordt geopend ziet hij bepaalde routes niet.
Maar zou het niet zo zijn, dat door het ontbreken van scenario's voor de diverse routes ze niet zichtbaar zijn?
Dat die dan toevallig in een .ap bestand zitten?
Als je een route niet ziet in bijvoorbeeld "standaard" komt dat, omdat er zeer waarschijnlijk geen scenario voor is en dan zie je deze route daar dus niet staan.
maar wat je niet ziet, kan er wel zijn.
-
dutchman
- 6
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 27 keren
Ik heb (voor het eerst) via steam een geheel nieuwe installatie uitgevoerd. Dan zou toch de aangeschafte routes en treinen zichtbaar moeten zijn.
Ik denk dat tijdens het installeren wellicht iets fout is gegaan, waardoor de ap. files niet automatisch geopend worden.
Nu doe ik via steam een controle van de integriteit van de bestanden, misschien dat daar iets uitkomt.
Ik laat nog wel weten of dit de oplossing is.
Ik denk dat tijdens het installeren wellicht iets fout is gegaan, waardoor de ap. files niet automatisch geopend worden.
Nu doe ik via steam een controle van de integriteit van de bestanden, misschien dat daar iets uitkomt.
Ik laat nog wel weten of dit de oplossing is.