HSL-zuid Amsterdam - Antwerpen
-
Andries33
- 6
- Gegeven waarderingen: 698 keren
- Ontvangen waarderingen: 74 keren
Re: HSL-zuid Amsterdam - Antwerpen
Bedankt voor de update en een ieder voor de inspanningen. Weer een mooi vervolg!
Volgens mij werkt de link naar de TTB Blindzug niet (Scenario [Kcalk04] Eurostar 309382 richting Paris Gare du Nord) niet (meer). Ik krijg de melding "Access Denied - Insufficient Permissions". Ik ben wel ingelogd op de site van https://rail-sim.de. Heeft iemand een oplossing?
Volgens mij werkt de link naar de TTB Blindzug niet (Scenario [Kcalk04] Eurostar 309382 richting Paris Gare du Nord) niet (meer). Ik krijg de melding "Access Denied - Insufficient Permissions". Ik ben wel ingelogd op de site van https://rail-sim.de. Heeft iemand een oplossing?
-
Rubku_NL
- Download Manager
- 6
- Gegeven waarderingen: 923 keren
- Ontvangen waarderingen: 1900 keren
Om de een of andere reden is dit offline gehaald.
Ik weet op dit moment nog niet wat de reden hiervoor is.
Ik heb in ieder geval contact opgenomen met TTB om te vragen of we ze hier op DS kunnen hosten.
Ik weet op dit moment nog niet wat de reden hiervoor is.
Ik heb in ieder geval contact opgenomen met TTB om te vragen of we ze hier op DS kunnen hosten.
-
jpvdveer
- 6
- Gegeven waarderingen: 199 keren
- Ontvangen waarderingen: 164 keren
Zie hier: https://rail-sim.de/forum/thread/43803- ... /?pageNo=1, inclusief de reactie van TTB onderaan.
- Deze gebruikers waarderen jpvdveer voor dit bericht:
- Kcalk_04
-
ovdigitaal
- 3
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 0
Komt er ook nog een versie van de HS Zuid waarin je van Den Haag Centraal naar Eindhovven kan rijden. en het stuk naar Brussel Zuid Midi ?
Overigens een erg mooie route ik rij hem graag maar zal het helemaal tof vinden als ook Eindhoven - Den Haag uitkomt.
Overigens een erg mooie route ik rij hem graag maar zal het helemaal tof vinden als ook Eindhoven - Den Haag uitkomt.
-
Christian983
- 5
- Gegeven waarderingen: 294 keren
- Ontvangen waarderingen: 139 keren
Ga er maar niet vanuit. De route zit al redelijk op zijn max en Brussel en omstreken gaat redelijk zwaar worden voor een programma als TSC
-
MichaelO
- 6
- Gegeven waarderingen: 585 keren
- Ontvangen waarderingen: 621 keren
Zie mijn bericht van 9 juli.
Behalve eventuele patches voor bugs die echt immersie brekend zijn ben ik niet meer van plan om aan deze route te werken.
V4.1b is nu dus uit en daarmee is het echt klaar.MichaelO schreef: ↑09 jul 2026, 09:55Er komt nog een 4.1b, waarin ik enkele bugs oplos, daarna is het even klaar voor wat betreft de HSL.
Na bijna 9 jaar bouwen aan deze route vind ik het ook wel eens tijd voor wat nieuws.
De route is nu ook mooi op lengte, daarbij is het nu al lastig om een scenario over de gehele lengte van de route te maken.
Meer spoor toevoegen heeft dan ook geen zin meer.
Behalve eventuele patches voor bugs die echt immersie brekend zijn ben ik niet meer van plan om aan deze route te werken.
- Deze gebruikers waarderen MichaelO voor dit bericht (totaal 3):
- Roy • denisJura • jpvdveer
-
MichaelO
- 6
- Gegeven waarderingen: 585 keren
- Ontvangen waarderingen: 621 keren
De Blindzug is nu hier op Dutchsims te vinden:Andries33 schreef: ↑24 jul 2026, 20:38Volgens mij werkt de link naar de TTB Blindzug niet (Scenario [Kcalk04] Eurostar 309382 richting Paris Gare du Nord) niet (meer). Ik krijg de melding "Access Denied - Insufficient Permissions". Ik ben wel ingelogd op de site van https://rail-sim.de. Heeft iemand een oplossing?
viewtopic.php?f=55&t=5675
Ik heb de verwijzing in de handleiding aangepast.
- Deze gebruikers waarderen MichaelO voor dit bericht (totaal 2):
- Andries33 • denisJura
-
jeremy_tele
- Gegeven waarderingen: 10 keren
- Ontvangen waarderingen: 6 keren
@MichaelO, wat was de bedoeling van Schiedam Centrum in de HSL, aangezien er geen scenery is? Was dat een gefaalde project?

-
Kcalk_04
- 3
- Gegeven waarderingen: 1102 keren
- Ontvangen waarderingen: 303 keren
Zal een plek zijn voor scenariobouwers om AI op te kunnen stellen.
- Deze gebruikers waarderen Kcalk_04 voor dit bericht:
- MichaelO