`t Groene Hart
-
RobertF68
- 5
- Gegeven waarderingen: 348 keren
- Ontvangen waarderingen: 85 keren
Re: `t Groene Hart
Kijk hier eens: viewtopic.php?f=55&t=69.
- Deze gebruikers waarderen RobertF68 voor dit bericht:
- Kcalk_04
-
Marklin
- 6
- Gegeven waarderingen: 2931 keren
- Ontvangen waarderingen: 3171 keren
Start TSC -> kies Bouwen -> selecteer de route -> klik vervolgens op Verwijder.
Zie knipsel:

-
Jon
- 6
- Gegeven waarderingen: 9 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Beste MVVGamer.
Ik ben in de afgelopen weken druk bezig geweest om de stations op de lijn Gouda Alphen aan te pakken. Omdat de stations elementen en helingsbanen niet meer overeen komen met de werkelijkheid. Denk hier aan andere bakjes prullenbakken andere stations borden abri's en andere hekjes. Daarnaast heb ik nog wat andere nieuwe details toegevoegd zoals een nieuwe bushalte en bij Waddinxveen en fietsenrekken in zowel bij Waddinxveen als Waddinxveen Noord.
Ik heb daarom een kloon versie van de route gemaakt en hier deze wijzigingen in toegevoegd.
Echter kwam ik ook nog een paar algemene bugs tegen die ik heb opgelost. Zoals water in een autotunnel tussen Waddixveen en Waddixveen Noord. Niet doorlopend water bij het winkelcentrum in Waddinxveen. Missende Bak borden op Waddinxveen Noord en Boskoop. missend stuk stoep in Boskoop en Waddinxveen Triangel. En tot slot nog missende wegen in Alphen a/d Rijn.
Is het mogelijk dat deze wijzigingen in een volgende Update kunnen worden toegevoegd?
Vriendelijke groet Jon
Hier de screenshots van Gekloonde versie tot standaard naar bugs.
gekloonde versie

Standaard versie

Bugs

Ik ben in de afgelopen weken druk bezig geweest om de stations op de lijn Gouda Alphen aan te pakken. Omdat de stations elementen en helingsbanen niet meer overeen komen met de werkelijkheid. Denk hier aan andere bakjes prullenbakken andere stations borden abri's en andere hekjes. Daarnaast heb ik nog wat andere nieuwe details toegevoegd zoals een nieuwe bushalte en bij Waddinxveen en fietsenrekken in zowel bij Waddinxveen als Waddinxveen Noord.
Ik heb daarom een kloon versie van de route gemaakt en hier deze wijzigingen in toegevoegd.
Echter kwam ik ook nog een paar algemene bugs tegen die ik heb opgelost. Zoals water in een autotunnel tussen Waddixveen en Waddixveen Noord. Niet doorlopend water bij het winkelcentrum in Waddinxveen. Missende Bak borden op Waddinxveen Noord en Boskoop. missend stuk stoep in Boskoop en Waddinxveen Triangel. En tot slot nog missende wegen in Alphen a/d Rijn.
Is het mogelijk dat deze wijzigingen in een volgende Update kunnen worden toegevoegd?
Vriendelijke groet Jon
Hier de screenshots van Gekloonde versie tot standaard naar bugs.
gekloonde versie

Standaard versie

Bugs

- Deze gebruikers waarderen Jon voor dit bericht:
- Telefunken
-
mkasthijs
- 6
- Gegeven waarderingen: 2414 keren
- Ontvangen waarderingen: 2436 keren
Hey Jon,
Ik zit met wat bedenkingen.
Heel goed at je bezig bent, alleen nu ga je een clone van een route maken van MVV gamers als "nieuw" route
Was het misschien niet handiger geweest om met MVV gamer in gesprek te gaan om eventueel samen dit op te pakken?
Want zolang 't Groene Hart van MVVgamer blijft en hij geen akkoord geeft hiermee aan de haal te mogen, kun je deze niet uitbrengen (als dat de intensie is) en moet je alles bij jezelf houden
Ik zit met wat bedenkingen.
Heel goed at je bezig bent, alleen nu ga je een clone van een route maken van MVV gamers als "nieuw" route
Was het misschien niet handiger geweest om met MVV gamer in gesprek te gaan om eventueel samen dit op te pakken?
Want zolang 't Groene Hart van MVVgamer blijft en hij geen akkoord geeft hiermee aan de haal te mogen, kun je deze niet uitbrengen (als dat de intensie is) en moet je alles bij jezelf houden
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.5
-
Jon
- 6
- Gegeven waarderingen: 9 keren
- Ontvangen waarderingen: 12 keren
Nee het was ook niet mijn bedoeling deze versie uit e brengen maar alleen om MVVGamer op de hoogte te stellen dat er veel dingen niet kloppen. En met de vraag of dit kan worden bijgewerkt.
-
mkasthijs
- 6
- Gegeven waarderingen: 2414 keren
- Ontvangen waarderingen: 2436 keren
Dan is het helemaal prima 
Hopelijk wilt MVVGamer dit doen
Hopelijk wilt MVVGamer dit doen
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.5