Iemand enig idee?

Inmiddels heb ik dit gedaan, maar ik blijf hetzelfde probleem houden... Het ligt er ook aan hoe je de camera door 'de wereld' beweegt met camera 8, want als je zegmaar naar beneden kijkt heb ik wel gewoon spoor liggen en dergelijke en hou ik alleen een zwarte muur die recht omhoog gaat, en als je omhoog gaat dan heb ik een zwarte plaat waar de sporen alsware onder liggen...
Hi,Koplopermau schreef: ↑28 feb 2024, 16:26Hi Seattlesummers,
I advice you to read the manual once more and try to install everything that's in there. Since I'm not sure what you missed, I advice you to install everything once more to make sure you got every single object. Do you also own all the payware that is required for this route?
Koplopermau
Dit is inderdaad incorrect maar tegelijk correct. Iependam spoor 1 bevat richting Krammendijk onder de grond een dwergsein in verband met seinopvolging. Dit sein staat voor het sein wat je als speler ziet op het perron aldaar. Hierdoor krijg je dus altijd een geel-4 in plaats van een geel. Feitelijk kan dat sein dus geen geel tonen, omdat er twee seinen kort achter elkaar staan. De rede hiervoor was mij niet helemaal meer duidelijk, wellicht dat MarkA daar nog wat opheldering over kan geven.Pjottr schreef: ↑05 mar 2024, 16:35Ik ben bezig met een scenario en het viel mij op dat sein 5988 naar spoor 1 het seinbeeld geel-4 aangeeft. Nu dacht ik in eerste instantie dat het uitrijsein van spoor 1 dan wellicht geel oid zou tonen, maar na controle bleek dit sein rood. Sein 5988 hoort dus geel te tonen, in plaats van geel-4. Bijgevoegd een korte clip waarin de situatie te zien is, en een afbeelding van het betreffende sein.