Zou het aan de nieuwe GTW kunnen liggen?
Of heb ik iets verkeerd geïnstalleerd?
Het lijkt mij niet hetzelfde wat je eerder zei want toen kwam je niet zover laat staan bij de throttle kunnen.
Welke Nieuwe GTW, toch niet van Christrains neem ik aan?Zou het aan de nieuwe GTW kunnen liggen?
Dit bedoel ik met hetgeen in de citaat is te lezen, je bent gebonden aan perron hoogte, (bijv. de spanten) en rechts waar oa. de tram en bus heen gaat.
Dat is niet te doen, binnen één seconde vliegt de throttle naar beneden en daarna krijg je er geen beweging meer in.
Als de trampantograaf niet zichtbaar het bovenliggende spoor kruist is er toch weinig aan de hand? Een pantograaf die meebeweegt met de variabele hoogte van de bovenleiding is bij mijn weten niet mogelijk in TS Classic.
Het is mogelijk, maar het vereist behoorlijk wat meer werk van zowel de bouwer van de trein als de bouwer van route/object.
Nou wat je verkeerd zou kunnen doen is om te beginnen ...\RailWorks\Manuals\EN\DB BR 442 Manual EN.pdf er eens op na lezen.
Was dit maar zo .., de pantograaf komt er naar schatting 70 cm bovenuit en is teveel om die eronder te krijgen.
In de developer documentatie ben ik de info hierover niet tegengekomen.
zie knipsel, de tram begint op het rechtse spoor rechtsonder en maakt een rondje bij Amsterdam CS om vervolgens rechtsonder in het portaal te lopen wat ca. 4.25 km is:
Inderdaad, de trams zijn een leuke aanvulling voor TS Classic en ik ga er niets meer aan veranderen.Dwarsligger schreef: ↑15 nov 2024, 23:32Je kan dan ook niet van Marc verwachten dat hij hier zin in heeft
Ja, die bedoel ik. Heeft Frison mijn bericht wel gelezen?RW_1513_Croydon_Tram_Link.rar en te vinden op de alternatieve website van TP.
Staat gewoon op ST