jpvdveer schreef: ↑15 apr 2024, 15:48
Misschien goed om een live-versie van de lijst te publiceren? Met mijn Railworks-installatie van 1,6 TB zal ik het meeste hebben.
Nee, de lijst zal niet openbaar beschikbaar worden gesteld, aangezien deze voortdurend wordt bijgewerkt en we meer dan één lijst hebben, ik zal hier niet in details treden, maar we gebruiken deze voornamelijk voor routes en scenario's. Op deze manier kunnen we binnen een paar seconden/minuten zien wat er nodig is voor een route.
1.6TB dat kan ik geloven.
Ik heb zelf momenteel 1.1TB in mijn primaire TS, maar heb op dit moment bijna niets geïnstalleerd van de UK & US, wat overigens ook een aantal honderden GB is.
Marklin schreef: ↑15 apr 2024, 16:29
Hmm, en is dat alles nog
legaal ook ...?
Dat zegt niets, ik heb zelf bijna alles wat op steam staat, aangezien ik tegenwoordig vrijwel alles wat op steam komt van DTG krijg ( vanwege het feit dat ik Dovetail Ambassador ben).
En eigenlijk wil ik niet eens weten hoeveel ik kwijt ben aan TS, ik denk dat het ergens tussen de 5 en 7,5k is, als het niet meer is.
Maar goed, laten we niet te veel off-topic gaan, aangezien het anders beter is om dit topic op te splitsen.