Geen vastlopers meer gehad tijdens Quick Drive Den Haag - Haarlem vv en Den Haag - Amsterdam vv.
Dus het lag niet aan ontbrekende treinen.

Dan lag het misschien aan wat anders
Ook ik krijg deze melding, heb nu 1 scenario probleem los kunnen spelen en dat is van Adam zuid naar Den Haag centraal, de rest loopt op de bovenstaande manier vast.Gerard1622 schreef: ↑22 dec 2024, 22:18Saved log to...
C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\RailWorks\TempDump\
Exception Code: 0xC0000005
Exception Info: OUT OF MEMORY
Fatal error in mode LOAD_SCENARIO.
The system is unable to run this scenario on the current configuration, we suggest either lowering the graphical quality settings or attempting to run the game in the 64-bit version, if this fails to resolve the issue please contact our Customer Support Team at https://dovetailgames.freshdesk.com
Dit is wat ik krijg deze fout melding
Ik vermoed dat dit is omdat je een oud scenario speelt. Als een scenario nog op V1.1 staat bestaat er een kans dat je een Out of Memory Crash krijgt. Hier kan je niks aan doen.
Is meestal een bug vanuit TS, kunnen de scenariomakers en ik vrij weinig aan doen helaas.Negen schreef: ↑29 dec 2024, 20:10Ik weet niet of het een skill issue van mezelf is ofzo, maar op de één of andere manier heb ik deurbugs bij het spelen van iig 2 scenario's.
Deze scenario's zijn standaard meegeleverd met de route.
Bij één van de scenario's (was een scenario met een SNG) wilden de deuren niet opengaan van zowel de spelerstrein als andere AI treinen.
Bij een ander scenario had ik dat de deuren niet meer dicht wilden. (ze stonden al open aan het begin)
Dus ligt het aan mij dat ik misschien iets mis, iets over het hoofd gezien heb ofzo?![]()
Dag Wynne, dank voor je melding.Wynne schreef: ↑02 jan 2025, 07:58Goedemorgen,
Bedankt voor de prachtige update, dit geeft weer veel rijplezier.
Gisteren reed ik een ritje in de avond, en kwam er achter dat op sommige perrons de verlichting niet brand. Dit was onder de kan van Den Haag HS en het zuidelijke perron van Amsterdam Zuid. (Zie screens).
Is dit in een patch te updaten, of kan ik dit zelf?
Mvgr, Wynne
Ook ik mis deze brug. Ik heb het idee dat ik echt alle benodigde assets uit de handleiding heb gedownload, maar wellicht zie ik toch iets over het hoofd. Kan iemand zeggen in welk asset-element deze Kaagbrug zou moeten zitten? Alvast bedankt!Martijn1987 schreef: ↑28 dec 2024, 14:28Complimenten voor de mooie update naar Amsterdam Zuid. Leuk om te berijden. Ik heb een "probleem" en het lukt mij niet om deze te vinden. De Kaagbrug is bij mij doorzichtig, prachtig natuurlijk - kan ik vissen kijken, maar ik heb geen idee welk downloadpakket ik nou heb overgeslagen. Weet iemand in welke download de Kaagbrug zit? Dank.
These can just be ignored, considering some went wrong when switching over.ToroRosso83 schreef: ↑03 jan 2025, 16:57RailNetwork\Nsewisselcoha\nsewissel-o-rr
RailNetwork\Nsewisselcoha\nsewissel-o-rl