Dit is het enige wat ik mis.
Zeker, sterker nog: deze route is gebouwd met Berkendam, maar gezien deze niet meer beschikbaar is voor nieuwe kopers is Retrocanvas het alternatief voor hen.simonewerro schreef: ↑05 mar 2025, 13:20Hartelijk dank dat je voor Luuk dit alles afgemaakt heb. Chapeau. Nog even een vraag. Je geeft aan dat de Retrocanvas route vereist is. Nu heb ik de Berkendam. Is dat voldoende?
Gr Erik
Ik heb dit scenario net ook even geprobeerd, ik kreeg dezelfde zooi aan errors. Ik heb Retro Canvas en Grenzlandbahn en geen berkendam dus ik denk niet dat het daaraan ligt persoonlijk.simonewerro schreef: ↑07 mar 2025, 10:22"testrit nieuwe DE2". Bij de laatste kreeg ik allerlei foutmeldingen zoals bijv "Missings makers" en "Can't find destination" etc. Houden dit soort foutmeldingen verband met het feit dat ik alleen de Berkendam en niet Retrocanvas en/of Grenzland bezit?
ja dat zou wellicht kunnen want er zijn een aantal spoor gebonden objecten, de Retrocanvas is wel daar het meest uit gebruikt. de Grenzland zijn vooral gebouwen.simonewerro schreef: ↑07 mar 2025, 10:22Houden dit soort foutmeldingen verband met het feit dat ik alleen de Berkendam en niet Retrocanvas en/of Grenzland bezit?
Goedemorgen. De Retro Canvas Route is ook weer los te koop! Dank voor het meldenKcalk_04 schreef: ↑07 mar 2025, 09:48Grenzlandbahn is nog wel beschikbaar op SimTogether, Retro canvas lost is echter uitverkocht (je kan hem nog wel kopen met het starterpack van Simtogether). Dat is echt jammer met die WG routes, zoiezo een digitaal product wat uitverkocht kan zijn is een raar idee maar we moeten het doen met wat we hebben.
Klopt, dit heb ik idd al opgemerkt en verholpen, ik heb daar per ongeluk een andere trackrule gebruikt dus heb de sporen daar vervangen met dezelfde trackrule.Marklin schreef: ↑07 mar 2025, 23:16R-Road, even over oa. het scenario "testrit nieuwe DE2" wat er mis is.
Het is niet alleen missende markers maar ook 2 stukken spoor over de zg. Rollklappbruecke heen die geen bvl kabel (derde rail in jou geval) hebben en geeft hiermee met Elocs een probleem die daar niet overheen kan.
Kortom dat zal ook verholpen moeten worden wat overigens met de offset tool niet meevalt omdat er een andere trackrule is gebruikt op de 2 sporen wat geen bvl heeft.