Marklin schreef: ↑06 okt 2025, 12:10
Ps. het was eigenlijk niet de bedoeling om dit gedeelte aansluitend richting Amersfoort verder af te werken maar gezien al dit moois doe ik dit wel. (wip)
2 citaten uit het topic van Frison objecten in antwoord op mijn citaat uit dat topic:
Clipmeneernl schreef: ↑06 okt 2025, 16:49
Zou je haast denken om naar Amsterdam Zuid te gaan Teun, kan je mooi aansluitgen op de route van Edgar. Daarmee heb je een mooi start/eindpunt voor de Intercities van/naar Amersfoort of Utrecht.
mkasthijs schreef: ↑06 okt 2025, 19:20
En ook de Hanzelijn
Als wij in de toekomst naar Weesp gaan (of Randstad Oost is eerder klaar van Oostvaarders naar Amsterdam) sluit je ook daar heel erg mooi aan.
Nja als het aan mij lag zou dit een leuke aanvulling zijn, maar ....
Heb eigenlijk al weer te veel hooi op de vork genomen terwijl het gedeelte Weesp <-> Amsterdam en Elst <-> Tiel nog wip is.
Dan komt Breukelen <-> Amsterdam en tot zover Duivendrecht tot de lijn Amsterdam <-> Weesp er nog bij plus het voorstel naar Amsterdam Zuid te gaan wat een druk gedeelte is, nou dan ben ik bang dat de boel ontploft.
Kortom laat ik eerst maar eens zien om een paar wip trajecten klaar te krijgen, dan zien we wel verder wat de toekomst nog te bieden heeft.