Klein aandachtspuntje (denk ik)?
Stopstreep dubbel:

Verder zeer realistisch! Succes met de verdere vorderingen!

Jup, staat al op de to do.
Leuk he, dit hebben wij idd gebouwd conform realiteit. Wie dat bedacht heeft, idk.
Geen idee, zover ik weet rijdt die goed.Hans Weverling schreef: ↑12 apr 2022, 16:14Ik heb het volgende probleem. Het betreft het scenario van Daan: Sprinter 5621 naar Zwolle. Bij het opstarten krijg ik de mededeling:
Driver'00 - Speler (5621) at Lat 52.32505 Long 5.61251 - Marker has missing ribbons - Zwolle en Zwolle spoor 1A.
Als ik via F2 het scenario ga rijden stopt het scenario bij binnenrijden station Harderwijk en krijg de mededeling Temp Dump.
Heb jij enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Hoi Hans,Hans Weverling schreef: ↑12 apr 2022, 16:14Beste Mathijs en team,
Hartelijk dank voor deze schitterende route en hou je verre van muggenzifters, kruikenzeikers en mierenneukers. Ga lekker je eigen gang.
Ik heb het volgende probleem. Het betreft het scenario van Daan: Sprinter 5621 naar Zwolle. Bij het opstarten krijg ik de mededeling:
Driver'00 - Speler (5621) at Lat 52.32505 Long 5.61251 - Marker has missing ribbons - Zwolle en Zwolle spoor 1A.
Als ik via F2 het scenario ga rijden stopt het scenario bij binnenrijden station Harderwijk en krijg de mededeling Temp Dump.
Met een vriendelijke groet,
Hans
N.a.v. ToroRosso83 zijn plaatje dan ligt heel station Kampen (perron enz.) ca. 17 cm te hoog. (zie knipsel en vandaar even gekeken en gemeten)
Je kan het rwp bestand uitpakken en deze plaatsen in de hoofdmap van Train Simulator.instaleren,
help ik krijg het niet voor elkaar om de route te instaleren. ik heb de route gedownload.
moet ik het zip bestand dan eerst uitpakken? als ik dat doe en ik probeer hem met utilities te installeren geeft deze een foutmelding?
wat doe ik verkeerd?
alvast bedankt,
erik
Nee, bij nader inzien is dat ook zo en hebben jullie gelijk in, heb het wellicht ietwat verkeerd omschreven met de nadruk op Kampen.Koplopermau schreef: ↑12 apr 2022, 19:58Uhm, Teun, ook al is Kampen een boog, het wil niet zeggen dat er verkanting in ligt. ..............
Ik heb dit scenario net ook even geprobeerd te rijden maar ik krijg precies dezelfde foutmelding als Hans..DaanCrossway schreef: ↑12 apr 2022, 16:28Hoi Hans,Hans Weverling schreef: ↑12 apr 2022, 16:14Beste Mathijs en team,
Hartelijk dank voor deze schitterende route en hou je verre van muggenzifters, kruikenzeikers en mierenneukers. Ga lekker je eigen gang.
Ik heb het volgende probleem. Het betreft het scenario van Daan: Sprinter 5621 naar Zwolle. Bij het opstarten krijg ik de mededeling:
Met een vriendelijke groet,
Hans
Ik heb geen idee wat de oorzaak is. De oplossing heb ik zo ook niet. Ik zou gaan kijken voor een patch in de toekomst.
Met vriendelijke groet,
DaanCrossway
Gaan we even testen en meenemen in de patch, komt goed!Wadlopertje schreef: ↑14 apr 2022, 21:08
Ik heb dit scenario net ook even geprobeerd te rijden maar ik krijg precies dezelfde foutmelding als Hans..
En inderdaad bij Harderwijk klapt die eruit..