Zijn dat niet die defensiewagons van Chris?
De Limburgse Spoorlijnen
-
- 1
- Gegeven waarderingen: 8 keren
- Ontvangen waarderingen: 0
Re: Spoorlijnen Zuid Limburg
door BertTrain » 24 okt 2024, 10:23
Nog even geduld maar in de nieuwe release die binnenkort uitkomt is de oude Sik van MarcD vervangen door de nieuwe en ook met de update van de GTW is rekening gehouden in de scenario's.
Inderdaad BertTrain 28 scenario's waar de Stadler GTW voorkomt en 7 scenario's met de Ns 200 Sik groen.
Ik kwam met het doorzoeken van de scenario's ook nog een Sik groen Am tegen in het scenario "Wateroverlast"
Dank je voor het snelle bericht en ik wacht nog met dit project tot dat alles is bijgewerkt
Stoomrit naar Maastricht in de winter
Goederentrein voor de museumlijnen
Kerkarade - Vaals met de LTM
Verken de route deel 2
Miljoenenlijn Valkenburg - Heerlen
Groot toeristisch rondje door Zuid Limburg
Maastricht - Aken
Ik kwam ook nog een Ns 200 Sik groen Am tegen in het scenario "wateroverlast"
Aangezien de komende tijd updates aankomen wacht ik nog even met dit project
Dank voor je snelle bericht
Maastricht - Aken
Nog even geduld maar in de nieuwe release die binnenkort uitkomt is de oude Sik van MarcD vervangen door de nieuwe en ook met de update van de GTW is rekening gehouden in de scenario's.
Inderdaad BertTrain 28 scenario's waar de Stadler GTW voorkomt en 7 scenario's met de Ns 200 Sik groen.
Ik kwam met het doorzoeken van de scenario's ook nog een Sik groen Am tegen in het scenario "Wateroverlast"
Dank je voor het snelle bericht en ik wacht nog met dit project tot dat alles is bijgewerkt
Het gaat om de scenario's:Kcalk_04 schreef: ↑24 okt 2024, 09:51de 200 die gebruikt wordt is vermoedelijk de 200 van MarcD die hier te vinden is.
Ik vermoed dat de GTW die repaint is van voordat de update uitkwam van de GTW maar dat kan je ons laten zien door te zeggen wat voor scenario het om gaat. ik hoop dat je hier wat mee kan
Stoomrit naar Maastricht in de winter
Goederentrein voor de museumlijnen
Kerkarade - Vaals met de LTM
Verken de route deel 2
Groot toeristisch rondje door Zuid Limburg
Maastricht - Aken
Ik kwam ook nog een Ns 200 Sik groen Am tegen in het scenario "wateroverlast"
De Ssylms Wagon foutmelding kwam voor in de scenario's:
Maastricht - Aken
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2303 keren
- Ontvangen waarderingen: 2727 keren
Juist, dat is tenminste duidelijk.
De SAD2011\addon3\RailVehicles\ssylms\ssylms_tractors.bin mis jij en zit oa. in de freeware ..., zie wijsvinger in knipsel:

Als je deze route dus installeert is die niet meer missend.
Mja wat is wijsheid en ligt eraan hoe BertTrain er mee omgaat gezien dit uit boven genoemde route komt, want deze Addon3 map zit ook in de SAD2016 map met de ssylms_tractors en is hiermee deze Payware Add-on nodig.
Afijn zoals je zegt afwachten.

De SAD2011\addon3\RailVehicles\ssylms\ssylms_tractors.bin mis jij en zit oa. in de freeware ..., zie wijsvinger in knipsel:

Als je deze route dus installeert is die niet meer missend.
Mja wat is wijsheid en ligt eraan hoe BertTrain er mee omgaat gezien dit uit boven genoemde route komt, want deze Addon3 map zit ook in de SAD2016 map met de ssylms_tractors en is hiermee deze Payware Add-on nodig.
Afijn zoals je zegt afwachten.

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 390 keren
- Ontvangen waarderingen: 1181 keren

Maandagavond 4 november 2024 gaat Rob (Rubku_NL) op Twitch een preview doen van het nieuwe gedeelte in de route "Spoorlijnen Zuid Limburg".
Dit betreft het traject van Maastricht naar Roermond.
De livestream van Rob begint om 19:30 uur.
Na de livestream zal de versie 3.1 beschikbaar komen voor download.
- Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 29):
- Rubku_NL • peerklota • Frison • Marklin • Kcalk_04 • Treecko59 • Christian983 • TP94 • MB1987 • Roy en 19 andere gebruikers
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 390 keren
- Ontvangen waarderingen: 1181 keren
Versie 3.1 van deze route is nu hier te downloaden.
Een eerste extra scenario gemaakt door Calvin is hier te downloaden.
Veel plezier ermee.
Een eerste extra scenario gemaakt door Calvin is hier te downloaden.
Veel plezier ermee.
- Deze gebruikers waarderen BertTrain voor dit bericht (totaal 12):
- Marklin • saurer580 • mkasthijs • Christian983 • Rubku_NL • ja2806 • danielxdaniel • Jopke • Roy • Winerail en 2 andere gebruikers
Bouwer van route "Heuvelland", "De Limburgse Spoorlijnen" en "Limburgse Spoorlijnen in 1985"
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1023 keren
- Ontvangen waarderingen: 73 keren
Bert,
Helemaal top.
Super route!
Helemaal top.
Super route!
"Sometimes I question your Sanity" - Cas Klamer Maart 2003
-
- 3
- Gegeven waarderingen: 89 keren
- Ontvangen waarderingen: 46 keren
bedankt voor het vele werk wat er weer in heeft gezeten en de mooie route.
Routebouwer van Route Searum
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 572 keren
- Ontvangen waarderingen: 30 keren
Ho Ho: een GROOT BEDANKT voor deze prachtige lijn!
Ik ga genieten van de uitbreiding naar ROERMOND
Denis (FRANKRIJK)
Ik ga genieten van de uitbreiding naar ROERMOND
Denis (FRANKRIJK)
- Deze gebruikers waarderen denisJura voor dit bericht:
- Wadlopertje
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 12 keren
- Ontvangen waarderingen: 9 keren
Bert hartelijk dank! Heel veel succes met Std-Hrl, heb er vertrouwen in dat het je gaat lukken! Erg leuk om nu naar "mien stedje" te kunnen rijden!
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2112 keren
- Ontvangen waarderingen: 323 keren
Heel erg bedankt Bert voor de uitbreiding!
Deze route ademt echt de Limburgse sfeer!
Deze route ademt echt de Limburgse sfeer!
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 168 keren
- Ontvangen waarderingen: 22 keren
Wat is dit weer mooi geworden Bert! Ik kom wekelijks over dit traject en het ziet er echt prachtig uit zoals je het gemaakt hebt. Bedankt voor het werk en de update!
Part time train sim hobbyist, game designer, full time beveiliger en fotograaf.
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1440 keren
- Ontvangen waarderingen: 26 keren
Hallo allemaal,
hartelijk dank voor dit nieuwe opus waarmee we door een prachtige regio kunnen reizen...we hebben het geluk dat we een lijn in een moderne versie hebben om theoretische verbindingen te maken van Eindhoven naar Maastricht...Hartelijk dank en felicitaties voor dit werk van precisie en geduld
hartelijk dank voor dit nieuwe opus waarmee we door een prachtige regio kunnen reizen...we hebben het geluk dat we een lijn in een moderne versie hebben om theoretische verbindingen te maken van Eindhoven naar Maastricht...Hartelijk dank en felicitaties voor dit werk van precisie en geduld
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1196 keren
- Ontvangen waarderingen: 24 keren
Zojuist Roermond-Maastricht gereden, een van de volgens mij mooiste trajecten van Nederland.
Wat is dit mooi weergegeven! Mijn complimenten voor de bouwer!!!!!
Wat is dit mooi weergegeven! Mijn complimenten voor de bouwer!!!!!
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Hallo Bert,
Tjonge jonge, wat een fantastische uitbreiding van deze toch al zeer mooie route. Complimenten!!
Mag ik zo vrij zijn; heel veel succes en plezier met het bouwen van Sittard - Heerlen.
Groet, Ben.
Tjonge jonge, wat een fantastische uitbreiding van deze toch al zeer mooie route. Complimenten!!
Mag ik zo vrij zijn; heel veel succes en plezier met het bouwen van Sittard - Heerlen.
Groet, Ben.
-
- 5
Als je eerst de (online) handleiding had gelezen was deze vraag overbodig geweest waar oa. dit is te lezen:
Installatie
<...
Geadviseerd wordt de oude route “Spoorlijnen Zuid Limburg” eerst te verwijderen.
...>
Installatie
<...
Geadviseerd wordt de oude route “Spoorlijnen Zuid Limburg” eerst te verwijderen.
...>
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2227 keren
- Ontvangen waarderingen: 364 keren
En wederom een route met een bouwkwaliteit van zeer hoog niveau. Geweldige update Bert! Dank aan alle bouwers.
- Deze gebruikers waarderen Louke1968 voor dit bericht:
- Winerail
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1440 keren
- Ontvangen waarderingen: 26 keren
Hallo allemaal,
Ik stuur u de lovende opmerking van een van de moderators van de site railsim.fr, op de schermen die ik zo vrij heb genomen om van deze mooie weg te maken:
Ik ben erg onder de indruk van de laatste opname, de uitgang van het station van Maastricht richting Luik, waar alles perfect is weergegeven, de PN, de garage, de kerk, de heggen...
en zelfs de 27 met zijn wagons (voor kalksteen), ik heb deze trein honderden keren gedaan!
Ik stuur u de lovende opmerking van een van de moderators van de site railsim.fr, op de schermen die ik zo vrij heb genomen om van deze mooie weg te maken:
Ik ben erg onder de indruk van de laatste opname, de uitgang van het station van Maastricht richting Luik, waar alles perfect is weergegeven, de PN, de garage, de kerk, de heggen...
en zelfs de 27 met zijn wagons (voor kalksteen), ik heb deze trein honderden keren gedaan!
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 13 keren
Goedemorgen, gisteren het nieuwe gedeelte van Maastricht naar Roermond gereden. Complimenten aan de bouwer . Echt prachtig gemaakt.Ik vind het stuk bij Geulle erg goed gelukt.
Ook leuk alle details langs de spoorlijn.
Bedankt aan iedereen die deze route mogelijk heeft gemaakt. Gaat weer veel plezier geven.
Groeten,
Martin
Ook leuk alle details langs de spoorlijn.
Bedankt aan iedereen die deze route mogelijk heeft gemaakt. Gaat weer veel plezier geven.
Groeten,
Martin
-
- 5
Allereerst van mijn kant ga ik mee met voorgaande berichten en kan niets anders zeggen dan geweldig.
Had het scenario van Calvin gereden vanwege het nieuwe traject Maastricht <–> Roermond en daarvan ziet oa. de scenery er verzorgt c.q. prachtig uit.
Dat gezegd hebbende het volgende over het gedeelte bij Roermond: (waar het gras weelderig aanwezig is)
daar heb je (losse) handwissel stellers van Chris geplaatst waar je verder niets mee kunt, maar de autom. wisselstellers blijven hiermee ook aanwezig.
Misschien is daar een reden voor ..., maar als men het snijpunt van de wissel doorknipt waarbij de autom. wisselstellers verdwijnt, let op dat je niets anders mee knipt en gaat niet op bij kruiswissel.
Selecteer dan de trackrules van Chris plus de handwissel optie en kies hechten, dan krijg je autom. een handwissel steller die ff naar de goede plaats gedraaid/geschoven moet worden.
En zo is de handwissel in game te bedienen waar de handel zelfs mee schakelt wat echt realistisch is, en zo kan/hoeft dit niet in de 2D map.
Oja, dat de handel mee schakelt is alleen van toepassing als sporen de Christrains trackrule hebben wat hier dus het geval is.
Ps. dit is een suggestie en doet niets af van deze verzorgde route!
Edit/
Zoals deze die sowieso niet lekker staat en gezien het bovenste beter onder de grond had kunnen stoppen.

Had het scenario van Calvin gereden vanwege het nieuwe traject Maastricht <–> Roermond en daarvan ziet oa. de scenery er verzorgt c.q. prachtig uit.

Dat gezegd hebbende het volgende over het gedeelte bij Roermond: (waar het gras weelderig aanwezig is)
daar heb je (losse) handwissel stellers van Chris geplaatst waar je verder niets mee kunt, maar de autom. wisselstellers blijven hiermee ook aanwezig.
Misschien is daar een reden voor ..., maar als men het snijpunt van de wissel doorknipt waarbij de autom. wisselstellers verdwijnt, let op dat je niets anders mee knipt en gaat niet op bij kruiswissel.
Selecteer dan de trackrules van Chris plus de handwissel optie en kies hechten, dan krijg je autom. een handwissel steller die ff naar de goede plaats gedraaid/geschoven moet worden.
En zo is de handwissel in game te bedienen waar de handel zelfs mee schakelt wat echt realistisch is, en zo kan/hoeft dit niet in de 2D map.
Oja, dat de handel mee schakelt is alleen van toepassing als sporen de Christrains trackrule hebben wat hier dus het geval is.
Ps. dit is een suggestie en doet niets af van deze verzorgde route!

Edit/
Zoals deze die sowieso niet lekker staat en gezien het bovenste beter onder de grond had kunnen stoppen.

-
- 2
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 5 keren
Het is een hele prachtige route. Ben benieuwd naar verdere voortgang. Echter is me wel opgevallen dat tussen Bunde en Beek - Elsloo een snelheidsverminderingbord niet helemaal klopt. De snelheid die wordt aangegeven is afremmen 120 terwijl de volgende snelheidsbord 110 is

-
- 5
Tsja, dat zijn van die dingetjes dat men na het plaatsen van borden een raillink vergeet naar het 110 km spoor te leggen wat hier aan de orde is.
Zoiets dergelijks kan elke route bouwer overkomen.

Zoiets dergelijks kan elke route bouwer overkomen.

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Frison